KakeMonster3 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Heisann! Jeg har da altså plutselig fått denne pussige feilmeldingen: "clr error 80004005". Den kommer når Razer Synapse prøver å starte opp og når jeg starter Nvidia sitt program. Jeg aner ikke hva i alle dager det er for noe som er i veien, har prøvd å reinstallere programmene og nvidia driveren et par ganger til ingen nytte. Googlet det og da fikk jeg opp et par forumtråder på engelsk som jeg ikke blei så klok på. Det eneste jeg forstod til en viss grad er at de mente det hang sammen med noe .Net Framework program og at det måtte fikses. Noen som vet hva greia er å som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 clr = common language runtime = .net framework I utgangspunktet er det noe feil med programmet som gir feilmeldingen, men om du får det på flere programmer kanskje du må reinstallere .net framework. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Prøver å reinstallere .net framework nå jeg. Edit: Yes, dette løste problemet! Endret 19. februar 2014 av SindreH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå