Gå til innhold

Få inn mer patriotisme i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke du sette opp en liste med det jeg ikke har svart på da?

 

Vet du hva? Det tenkte jeg på tidligere i dag... men å finne fram til alt det i den jungelen av feite tråder som finnes her er det en HELT uholdbar jobb, sorry... Eneste jeg ville poengtere er vel at vi er lei av å arrestere deg i å snakke BS uten at du erkjenner deg det...

Lenke til kommentar

Okey.

 

Jo, selvsagt hadde USA som mål og fjerne Sadamm og hans masseødleggelsesvåpen. Men som sideorndet mål fikk man reddet mane uskyldige irakere fra tortur, og man fikk innført democrati - hvilket er bra.

 

Når det gjelder Bush:

 

Arbeidsledigheten ville etter all sannsynlighet vært høyrere med al gore, fordi en president ikke kan styre næringslivet direkte.

 

Dessuen har han sørget for atUSA er blitt et sikkrere land.

 

han har gjort mye når det gjelder cubanernes rettigheter, og dessuten har hanjobbet forå forbedre imgrasjonskontrollen ytterligere.

Lenke til kommentar

Jeg starter og jeg slutter.

 

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.

 

 

Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet".

 

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

 

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

 

Brudd på disse punktene kan medføre midlertidig utestenging. Gjentatte brudd på retningslinjene, samt spesielle enkelttilfeller, kan medføre permanent utestenging.

 

Makan til flaming og krangling skal man lete lenge etter.

 

Følgende kan ta seg en ukes pause:

|Johnsen|

JoachimR

HalTan

FiskePinna

 

Jeg er snillere en jeg bør men rekner med at dere VIL jekke dere ned i fremtidige diskusjoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...