Gå til innhold

Få inn mer patriotisme i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er helt greit så lenge det ikke er en vinninmgskrig, men et krig av nestekjærlighet.

 

Krigen i Irak var ikke av nestekjærlighet din lamme faesn idiot av en hjernevasket amerikanskfaenskapt far. Viss du virkelig ikke har skjønnt at det IKKE var for å redde det irakiske folket så er du seriøst dummere enn hva du tidligere har klart å bevise!!!!!!! OMFG I go crazy!

Lenke til kommentar

JoachimR haralvorlige hode problemer. Synd han ser på seg elv som "amerika venn"

 

Btw på skolen til lille broren til en kompis av meg så tok de en muslimsk gutt i å late som han var amerikaner på irc og slengte dritt slik at alle begynte å hisse seg og kalle han for j*vla amerika fan og altmulig. Ver går rett til helvete slikt som det er på vei nå.

 

Orker ikke å følge med her lenger siden det er bare dritt som kommer ut av disse "amerika venner" som egentlig bare driver og ødlegger.

 

JoachimR ta deg en pause fra politikk trådene ffs. Det kommer ingen ting bra ut av det.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt greit så lenge det ikke er en vinninmgskrig, men et krig av nestekjærlighet.

 

Du driver fremdeles og poster ut av et oenske om aa provosere.

 

Jeg forstaar at du foeler deg saaret av folk her inne, men aa "ta igjen" og strategisk hisse opp folk for aa faa en moderator til aa "straffe de slemme menneskene" slaar kun tilbake paa deg selv.

 

Konsekvensen for mitt syn, er at jeg klarer ikke aa se paa deg som annet enn et umodent barn, nettopp pga dette.

Jeg har ogsaa tatt opp med moderator at jeg foeler du bevist gaar inn for aa provosere, og at dette trekker ned forumet.

Lenke til kommentar

DrDoogie: Helt enig der, det virker som om han poster kun for å provosere, noe som igjen gir seg utslag i at han KUN har poster innefor Religion/politikk delen av forumet! Selv så forventer jeg meg kanskje en 2ukers ferie eller.no etter mere flaming, men med en mann som JoachimR så er det ikke til å unngå etter min mening!

Lenke til kommentar

alle hadde flagget, sunget Ja vi elsker til alle sportarrangementer, da hadde vi skapt samhold det synes jeg er viktig.

 

Hva hadde US å v inne i Iraq? Ingenting, til orientering er det flest europeiske oljeselskaper inne i Iraq i øyeblikket. Krigen var et tapsprosjekt, men om man regner med alt det gode man fikkt il, man gjorde Iraq til et fritt land, som dessuten er demokratisk. Dette kaller ikke jeg en vinningskrig!

 

 

Til orientering testet hospitalet i SLC min IQ, og de kom frem til at jeg hadde 138, hvilket er over gjennomsnittet.

 

jeg går da overhodet ikke "bevisst inn for å provosre". Da kunne jeg kommet med sitater fra boken "A patriots handbook". Eller lignende. Du kanfå mene det du vil, og jeg kan fåvære uenig. Håper jeg.

Lenke til kommentar

La meg få fortelle dere litt om IQ, når du først nevner det...

 

IQ er beregnet ut i fra mange av hjernens evner til å utføre diverse oppgaver, right? Vel, man kan ha 250 i IQ og fremdeles være verdens dummeste person, fordi man ikke anvender IQ'en sin konstruktivt... JoachinR's evne til å se sammenhenger mellom firkanter eller å regner regnestykker fort som satan er ikke interresant i det hele tatt... Sorry JoachimR mitt, og mange andres inntrykk av deg er at du er rett ut DUM, og i den sammenheng er IQ uinterresant!

Lenke til kommentar

Eg synest ikkje me skal vera meir patriotiske enn me er. USA sin patriotisme gjer meg kvalm til tider. Den "USA is the best country in the world" tonen...kjem stadig opp då eg diskuterer med amerikanere, og det er rett og slett umulig å argumentere med slike folk.

 

Eg er klar over at alle amerikanere ikkje er slik, men for mange er det meg, meg og det som blir til overs tar eg også.

 

Nei ellers takk

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg gjør best bed å ikke si noe, men jeg ønsker å Sitere Saddam Hussein:
Don't tell me about the law. The law is anything i write on a scrap of paper

 

Når dere forteller om hvor galt det var angripe US; ber jeg dere tenke på denne mannen, muligens dummere enn meg.

 

Det slår deg ikke at Saddam har en sans for humor, i form av ironi?

Gidder vel ikke gi meg url til hvor du fikk sitatet fra? (*søke på google*)

 

 

Edit: Fant den, boka "Saddams bombmaker"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...