Gå til innhold

Få inn mer patriotisme i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kalrt de Politisk Korrekte må slå på de som har høyresympatier og litt andre verdier. Ja, for i Norge har man jammen ikke mye slingringsmonn før man blir kalt rasist og fasist. De som har lest inleggene mine før vet at jeg ikke er rasist og minst av alt nasjonalist (jeg er flau over Norge) , men en materialistisk, kapitalistisk, anti-totalitær sosialdarwinist.

Synes ikke du skal syte saa mye, da du selv har "mestret til kamp" mot "sosialistene".

Blir grupperinger satt opp mot hverandre ved overdreven fokusering paa politiske verdisyn, da blir det veldig personlig.

Og i det hele tatt at du tar JoachimR i forsvar er en latterlig viderefoering av denne "jeg holder med dem som er enige med meg og fordrer til kamp mot dem som er uenig"-taktikken din.

Foroevrig ser ikke jeg forskjellen mellom "sosialdarwinisme" og rasisme, men det eksisterer naa en traad hvor du har anledning til aa rette opp det inntrykket ihvertfall _jeg_ har av deg som rasist.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Haltan i at jeg burde styrt unna flaminga jeg har drevet på med, men når det kommer slike rasistiske utsagn og det attpåtil tar år og dag før noen moderatorer våkner opp og kommer seg inn her så...

Men kanskje det er best å få denne tråden stengt slik at alle kan gå tilbake til sitt normale liv! Politikk/religion har jo nesten blitt mere aktiv enn søppel jo (oh shit!!!)

Lenke til kommentar
Ja, for i Norge har man jammen ikke mye slingringsmonn før man blir kalt rasist og fasist. De som har lest inleggene mine før vet at jeg ikke er rasist og minst av alt nasjonalist (jeg er flau over Norge) , men en materialistisk, kapitalistisk, anti-totalitær sosialdarwinist.
Sosialdarwinist!? Er ikke sosialdarwinisme enn litt lummer teori?
Lenke til kommentar

Tho ho!

Når jeg nevner at min kjærstes far har litt penger, var det for å vise at ingen har noe imot sorte personer som sorte personer, at ogs konservative kan gjøre slikt.

2. Dette er ikke rasisme. Hallo! Rasisme er et veldig mye brukt ord, men i de aller fleste tilfeller, er det galt brukt. Det er dette et VELDIG godt bevis på.

3. Kebab Gud, Bush jr. er en av de beste preisdentene i US noensinne.

Lenke til kommentar

2. Dette er ikke rasisme. Hallo! Rasisme er et veldig mye brukt ord, men i de aller fleste tilfeller, er det galt brukt. Det er dette et VELDIG godt bevis på.

Du kan ikke skylde på den her, å kalle noen n'igger er rett ut rasisme!

3. Kebab Gud, Bush jr. er en av de beste preisdentene i US noensinne.

verste bullshitet jeg har hørt på lenge...

Lenke til kommentar
men det er tross alt en viss forksjell på om jeg roper "din Javla N'igger" og om jeg sier at "han er en n igger"  

Tenk på alle menneskelivene bush reddet i Iraq.

Ja, det er like stor forskjell på det som å si noe jævla stygt og kvalmt, og bare noe som er stygt og kvalmt.

Alle menneskelivene han reddet er ingen unnskyldning for å okkupere et land. Men dette er diskutert til døde i en annen tråd, drit i det nå.

Lenke til kommentar

Naa provoserer du...

Bush bygger veier, sysselsetter mange der. De tar seg råd til "flagmen", som vifter med flagg om du kan kjøre eller ei. Kanskje ikke den mest spennende jobben i verden, men bedre enn aa sitte hjemme.

Om jeg skriker til en sort enn, det jegtidligere har nevnt, er det nok rasistisk. men om jeg kun omtaler, kan ikke jeg forstaa at det skal være rasistisk.

Lenke til kommentar
Bush bygger veier, sysselsetter mange der. De tar seg råd til "flagmen", som vifter med flagg om du kan kjøre eller ei. Kanskje ikke den mest spennende jobben i verden, men bedre enn aa sitte hjemme.

Hitler sysselsatte også folk ved å bygge veier, tilfeldig? neppe! :smile:

Lenke til kommentar
Ja, det stemmer. Jeg nekter ikke for det. Hitler skal ha pluss for det.

Det er rett og slett lurt og sysselsette folk slikt. Dessuten får man bedre veier. Bush har ogsaa sysselsatt mange ved å styrke sikkerheten i landet.

Selvsagt er det lurt å sysselsette folk, men å gå til krig for å kunne gjøre det blir vel litt banalt, det må du og innrømme JoachimR?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...