Gå til innhold

Få inn mer patriotisme i Norge?

Anbefalte innlegg

Genialt Dikky!

Kanskje vi kan lage en hvor ALLE som kommer ifra USA må bære et slikt armbånd hvor vi kan til enhver tid se hvor de er! Og med mulighet for politii til å arrestere og avhøre amerikanere uten grunnlag! Og kanskje til og med mulighet til å angripe USA da de er en fare for vårt land og verdensfreden! Tillat meg å støtte en slik erklæring fullt ut da jeg faktisk mener at USA er en større fare for verdensfreden enn hva OBL og Saddam var/er... JoachimR er i mine øyne en skummel mann med livsfarlige synspunkter og burde derfor være satt ute på en "fengsels-øy" i sverige og torturert og avhørt uten rettigheter! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er på Vindern i øyeblikket. Dessuten er det ikke mange negere i byen der vi har hus. Har aldri sett en tigger der.

Så det å se negere og tiggere har en sammengheng? Du mener kanskje at så godt som alle negere er tiggere, eller i hvertfall snyltere på den hvite overklassen?

rup.gif way to go!

Lenke til kommentar

I den amerikanske byen Vero beach er det relativt fåå negere. Se i NY; hvem sitter å tigger. Dessverre er det flest sorte. Man kan ikke gjøre noe med det faktum, slik er det.

jeg synes Kleppe gjør mye bra ja, men jeg er medlem av UH bla. fordi de har gode synspunkter med hensyn til skatt og den slags. Jeg har ikke noe imot en sort person som sort person i seg selv. Jeg har noe imot ham naar han begynner å snylte. Først da. Jeg har som tidligere nevnt, en adoptert kjæreste.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig ser jeg ingen grunn til å spekulere i JoachimR's kjærlighetsliv her på forumet. Han er i Norge nå, da har han rett til litt privatliv. Jeg er forresten sikker på at han mente at kjæresten hans er adoptert av noen andre enn han selv.

Lenke til kommentar
I den amerikanske byen Vero beach er det relativt fåå negere. Se i NY; hvem sitter å tigger. Dessverre er det flest sorte. Man kan ikke gjøre noe med det faktum, slik er det.

Og hva i H***** har Vero Beach med dette å gjøre?

Men at du har adoptert en kjæreste tviler jeg ikke et sekund på heller, men jeg tror jeg skal gjøre noe som ble gjort i går kveld:

Tillat meg å le ukontrollert resten av kvelden! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Endret da jeg så JoacimR sitt innlegg om dama hans:

Tillat meg å le ukontrollert for resten av mitt liv! :lol:

Lenke til kommentar
det er tross alt ikke jeg som har adoptert henne. En av Norges rikeste menn, ved navn jeg ikke nevner her, har adoptert henne. Så kan vi jo gjøre vårt beste for å misforstå da...

Vet du hva, jeg driter ENDA en gang i om det er Norges Rikeste mann som har adoptert henne! Hvorfor i svarte helvete er det relevant? Er du sammen med henne for pengene? For statusen? Bare fordi du er en drittsekk generellt og ikke får deg noe annet? Norges rikeste mann kan godt samtidig være Norges største drittsekk! Slutt å skryte av kjæresten din sin FAR! JEEESUS!!!

Lenke til kommentar
det er tross alt ikke jeg som har adoptert henne. En av Norges rikeste menn, ved navn jeg ikke nevner her, har adoptert henne. Så kan vi jo gjøre vårt beste for å misforstå da...

Ja... *ler litt*... og jeg ler _med_ deg, ikke _mot_ deg, Joachim...

Men naar det er sagt, saa haaper jeg oppriktig talt du blir vaerende her paa forumet fremover. Du har mange interessante (alternative) synspunkter aa bidra med, og det er alltid kjekt aa hoere hva folk med et _totalt_ annerledes utgangspunkt mener om ting... og tang.

Ikke la folk ta motet fra deg da, staa paa det du vet er rett!

Lenke til kommentar
Kan dere være så snille å slutte med personangrepene deres og heller holde dere til topic? Dette ble nesten litt for teit ..

Det er kalrt de Politisk Korrekte må slå på de som har høyresympatier og litt andre verdier. Ja, for i Norge har man jammen ikke mye slingringsmonn før man blir kalt rasist og fasist. De som har lest inleggene mine før vet at jeg ikke er rasist og minst av alt nasjonalist (jeg er flau over Norge) , men en materialistisk, kapitalistisk, anti-totalitær sosialdarwinist.
Lenke til kommentar
De som har lest inleggene mine før vet at jeg ikke er rasist og minst av alt nasjonalist (jeg er flau over Norge) , men en materialistisk, kapitalistisk, anti-totalitær sosialdarwinist.

Dine tidligere innlegg teller "nada" når du kommer med helt på trynet utsagn som tilsier at du ble oppdratt til å være rasist, så du skjønner kanskje hvorfor vi reagerer/reagerte! Og viss du ikke vil at vi skal reagere ved en senere anledning så foreslår jeg at du ikke kommer med lignende utsagn neste gang!

Lenke til kommentar

Vet dere hva? Jeg syntes også dette blir for dumt... jeg kommer ikke til å endre noen poster, men jeg innrømmer at noe av flamingen min er for heftig... Uansett skal det sies at det ikke er rart jeg reagerer sånn, jeg blir rett og slett utrolig provosert av enkelte synspunkter som kommer frem her. Men jeg har oppført meg noe barnslig og håper diskusjonen kan fortsette uten at det blir nødvendig å ta til like ekstreme utsagn.

Dette bør vi alle se oss for gode for. Takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...