Gå til innhold

Få inn mer patriotisme i Norge?

Anbefalte innlegg

1. Jeg burde ha valgt "gjenger med afroamerikansk bakgrunn" istedenfor sotgjenger. Hudfarge har i høyeste grad med teamet å gjøre. Jeg bruker sotinger om svarte, raddiser om knallrøde sosialister, idioter om skinheads. Det har ingenting med rasisme å gjøre

:lol: Øyh, moderatorer, ban FiskePinna for brudd på rasismeparagrafen i vårt aller kjæreste og det eneste landet i verden som Gud satser på, nemlig det norske land. Å bruke ordet "sotgjeng" om en gruppe mennesker er rasisme på sitt aller verste og selv om FiskePinna hevder at det er slik han velger å beskrive de så er dette fortsatt et brudd på rasismeparagrafen, og det hjelper ikke å beskytte seg bak ytringsfriheten nå nei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JoachimR skrev:  

Tolker jeg det slik at du har noe imot min Bandana? Som dessuten er rød i øyeblikket, og ikke rosa? Og som ikke har noe som helst med hvilket poltisk standpunkt man har? Har du desuten noe imot Polo Ralph lauren-skjorter?

Hva har fargen på klærne dine med rasisme og i det hele tatt patriotisme å gjøre?

Si det....

Ingen her som har hørt om feiltolkninger av lover og paragrafer? I så fall ber jeg moderatoren være forsiktig s noe slikt ikke hender.

Lenke til kommentar

Det er ikke rasisme HalTan! Bruk det du har mellom ørene!! Tolker jeg det slik at du har noe imot min Bandana? Som dessuten er rød i øyeblikket, og ikke rosa? Og som ikke har noe som helst med hvilket poltisk standpunkt man har?

Når det gjelder dette med klær og utseende som argument i politisk debatt er jeg fullstendig enig at det er helt meningsløst og uholdbart... Eneste grunnen til at jeg gjør det nå er for å vise dere (du vet hvem jeg mener) hvor tåpelig det er... var det ikke FiskePinna eller deg som pratet om psilocybes piercinger/bodyart? Var det ikke FiskePinna eller deg som pratet om afroene til negere? Eller gullsmykker?

Har du desuten noe imot Polo Ralph lauren-skjorter? Hva? Der sitter du fast!

Dette brukte jeg får å illustrere pengeforbruk, omtrent på samme måte som FiskePinna snakket om enkelte negere og deres gullkjeder... (Dessuten er det in my opinion ikke spesiellt stilig heller... )

jeg har ingen ting imot sorte som sorte, men når de innvanderer landet vårt og snyter på det ved å bruke sosialen og ikke tar seg arbeid, da har jeg noe imot dem. Og jeg brukker ordet negger med to g'er fordi jeg da ikke sier sort mand, som jeg etter hvert har fått mye pepper, og fordi jeg synes neger er for pent. DERFOR.

neger er for PENT? Unnskyld? Mener du at negere ikke fortjener å bli kalt det de selv VIL bli kalt? For det er riktig, det er fullstendig opp til negerene selv hva de skal kalles og ikke... En annen ting: du som faktisk sier "sprog" syntes neppe ordet neger er for pent i den forstand at ordet blir for "riksmål-aktig", men at negere ikke er "pene" nok for ordet? (tenker da ikke på negeres utseende)

Hva med svensker som innvandrer og snylter på sosialen?

Lenke til kommentar

Jeg er riksmålsforbund-medlem. Så det er sagt.

Neger er litt vel pent ja, jeg foretrekker nigger, men jeg modererte meg her og skriver negger.

Hva sier du om min bandana? Det er uholdbart å kritisere den.

Svensker er ikke noe bedre, men de har stort sett samme kultur som oss. Det er stor forskjell på vestlige og østlige innvandrere.

Lenke til kommentar
Jeg er riksmålsforbund-medlem. Så det er sagt.

Man skulle ikke tro det!

Neger er litt vel pent ja, jeg foretrekker sort mand, men jeg modererte meg her og skriver negger.

Hva i svarte er det du sier? du modererte deg og skrev "negger" istedet for "sort mand"! Det er vel hva jeg vil kalle å IKKE være politisk korrekt!

Negger ligner mer på "nigger" enn hva det ligner på "sort mand", så det du egentlig gjør er å hinte til at du bruker ordet "nigger" men du kan ikke bli banna fra forumet fordi du sier "negger" istedenfor

Svensker er ikke noe bedre, men de har stort sett samme kultur som oss. Det er stor forskjell på vestlige og østlige innvandrere.

Hva har kultur med dette å gjøre, når BEGGE kulturer snylter på sosialen? Forklar deg med den der, tror jeg! Det teller 0/nada/ingenting om man er svensk eller botswansk så lenge man snylter på sosialen!

Tror nok du bør ordlegge deg klarer i fremtiden viss du vil holde debatten på at noenlunde saklig nivå!

Lenke til kommentar

det er tydewligvis noe i forumet som endrer det, jeg foretrekker egentlig ordet N I G G E R. Men da jeg ikke ønsket å bli oppfat tet rasistisk, lot jeg vær.

Jeg er redd irakere of somaliere snylter mer på sosialen enn f.eks. svensker som kommer, finner seg en jobb, og JOBBER. Somalierne kommer, finner ikke jobb, stjeler og raner og driver vold mot oss hvite, og snylter på alt I TILLEGG

Lenke til kommentar

det er pga folk som deg somaliere ikke får jobber ..

og selvsagt språk barrieren ..

nordmenn skjønner svensk .. svensker skjønner norsk (bombe da)

somaliere må lære seg norsk før de kan få jobb .. og etter det møter de fordommer fra folk som DEG .. motbydelige kvalme nordmenn..

du lurer på hvor pateroitismer har blitt av i norge?

den har forsvunnet pga folk som deg gjør oss flaue over å være nordmenn ..

(kan noen foresten nasjonal sangen?)

Lenke til kommentar
det er tydewligvis noe i forumet som endrer det, jeg foretrekker egentlig ordet N I G G E R. Men da jeg ikke ønsket å bli oppfat tet rasistisk, lot jeg vær.

Jeg er redd irakere of somaliere snylter mer på sosialen enn f.eks. svensker som kommer, finner seg en jobb, og JOBBER. Somalierne kommer, finner ikke jobb, stjeler og raner og driver vold mot oss hvite, og snylter på alt  I TILLEGG

Å herregud! Nå sitter jeg faktisk her og MÅPER! Det er UTROLIG at du kan få deg selv til å si noe sånnt! Somalere generellt er som alle andre, men også i denne menneskegruppen finnes kriminelle og lignende... Akuratt som det finnes blandt "oss hvite"... Vet du hva? Jeg er FLAU over å være nordmann når folk som deg kaller seg det samme, du burde VIRKELIG skamme deg din intetanende rasistfaen!

Det å bruke ordet n'igger sier litt FOR mye om deg. Det er dette ordet som har blir brukt som undertrykkende mot svarte gjennom alle tider, støtter du virkelig hat mot svarte? Dette er uakseptabelt!

Dette er ikke tolererbart! Rasisme er et onde! Det eneste du oppnår ved å yttre dette er å bevise at du er den ynkelige lille ekkle klysete hjerneinnskrumpa vattnissen av en forbaska lobotomert amøbe rasist som vi alle allerede har inntrykk av!

OG ja, jeg vet at det over er utrolig umodent skrevet av meg, og rett og slett ren flaming, men ****** heller, du fortjener det din j'ævla nazi!

Lenke til kommentar
Somalierne kommer, finner ikke jobb, stjeler og raner og driver vold mot oss hvite, og snylter på alt I TILLEGG

Rasisitisk utsang, men så er jeg ikke akkurat overrasket da du syntes det var greit at tipptippoldefaren din (eller hvem det nå var) brukte pisk og andre ting på slaver på sin bomullsplantasje, fordi dette kom verden til gode (bomullen gjorde det, mente du)

JoacimR: Kan du ikke like godt si det rett ut at du er en rasist? For alle dine utsagn tyder på det!

Må nesten støtte meg til andre her, men med en liten endring:

Jeg blir flau over å kalle meg menneske når det faktisk eksisterer mennesker som deg her på denne jord!

Lenke til kommentar
det er da ikke noe galt i det. Men fordi det ble brukt litt i US under det alle vet om, er det nå plutselig FY-FY,å bruke ordet.  Jeg mener ikke noe galt i det.

Hei hei JoachimR!

Du er i Amerika naa, ikke sant?

Kan ikke du gaa bort til en African-american paa gaten, og si til ham:

"Excuse me n'igger, could you tell me the time?"

Lenke til kommentar
Unnskyld, så ikke det....

JA; jeg kan nasjonalsangen, og jeg kan den amerikanske også.  

Somalierne kan gå på friundervisningen. OG LÆRE!

hvis du er flau over mine utsagn, synes jeg synd på deg.

jeg la merke til at du valgte å ikke si noe om hvorfor de ikke får jobb ..

jeg kjenner faktisk en somailier som ikke fikk jobb i norge så han lagde sitt egent snekker firma (somalier er faktisk feil .. han er født og oppvokst i norge ego han snakker flytende norsk)

det var tydligvis noe av det smarteste han har gjort .. nå kjører han rundt i en splitter ny Jaguar .. og han har 20 ansatte .. (spørr meg om firma navnet å jeg må svare que? var samboeren til morra til ei jeg gikk i klassen med for noen årsiden.. så kjenner og kjenner fru.blom)

Lenke til kommentar
jeg er på Vindern i øyeblikket. Dessuten er det ikke mange negere i byen der vi har hus. Har aldri sett en tigger der.

Ok, Oslo City da.

Gaa bort til en neger og kall ham en n'igger, hva? Med mindre du er redd for aa bli misforstaatt selvfoelgelig. Og er du redd for aa bli misforstaatt:

Tenk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...