Dragavon Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Sjølv har eg det slik at når disker blir over 2 år gamle så begynner eg å klø i venstre øreflipp, og kjøper nye disker før de gamle ryker. Kor lenge bruker dere andre diskene deres før dere bytter? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Bruker dem til de ryker. Om om jeg skulle byttet dem ut før de røk ville jeg ha kjøpt nye etter 3 år. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Bytter vel disker ca hvert 2 år/ når de begynner og gi tegn på og svikte. Så mesteparten av diskene mine er rundt 1-2 år Utenom noen få som mystisk er i live forsatt, hovedsak så består mine disker av WD black. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Mine er sikkert 6-7 år gamle, funker som bare det. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Har fortsatt Raptor disken jeg kjøpte i 2008 i maskinen,vel og merke kun til lagringsplass. Den lever litt sitt eget liv så det begynner vel å hjelpe på der. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 bytter når dem enten blir for små, eller når dem krasjer/feiler Ser ikke vits i å bytte bare for å bytte. Mange av diskene jeg bruker i dag er mange år gamle, men jeg vet ikke hvor mange. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Bytter ikke før de begynner å feile eller de blir for små. Normalt da, men har nettopp kjøpt noen Seagate 2TB disker, håper de lever noen år. Hvis ikke, så blir det Hitachi disker neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå