zannazol Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 jeg må for tiden bruke en eldre pc, som ble "overhalt" av en hobbynerd for en stund siden. Problemet er at jeg ikke får lastet ned noen programmer, eller lagret bilder fra nettet. Uansett hva jeg prøver på kommer beskjeden "virus oppdaget". Under mer info står det "Anti-virusprogramvaren oppdaget et virus.". Til og med bilder som er på min facebookside som jeg prøver lagre på pc'n blir avvist. Skype, Silverlight, ja alt. Har nå brukt flere timer på å løse problemet, uten hell som dere skjønner. Har ingen virusprogrammer installert på pc'n, kun Windows brannmur og Defender. Har prøvd å slå av begge deler for å laste ned, men ingenting hjelper. Fins det noen her som kan hjelpe meg med dette? Det vanker haugevis med virituelle klemmer som takk! Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Har du ingen antivirus og et antivirus sier "Anti-virusprogramvaren oppdaget et virus.". " så har du vel virus da Kan du ta et bilde med mobilen? Lenke til kommentar
zannazol Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 ja kan ta bilde, men hvordan i all verden får jeg lastet det opp her? får jo ikke akkurat sendt det til pc'n for så å få lagret det heller...... Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1500762 Hm.. Lenke til kommentar
zannazol Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 takk War jeg ser at hobbynerden har installert AVG, og avinstallert det igjen. Så jeg har startet pc'n i sikkerhetsmodus, og prøvd å installere det anbefalte AVG verktøyet. Men med samme resultat. Virus funnet. Har fjernet alt på pc'n som begynte med avg. Slik jeg oppfatter det nå utifra den andre tråden må jeg prøve laste ned programmet på en annen pc og overføre til denne. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har det egentlig fikset seg? Lenke til kommentar
zannazol Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 nei BirgerCac! har ikke annen pc nå jeg får lastet ned fra Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har du fjernet selve avg i kontrollpanel? Remove software. Lenke til kommentar
zannazol Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 ja, og søkte etterpå på pc'n og fjerna det som sto igjen Lenke til kommentar
zannazol Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 dvs, dustehobbynerden har fjernet AVG, jeg fant bare sporene etter det. Så jeg vet ikke åssen han fjerna shiten Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Om du ikke ha torretklient eller dropbox på pcen ol må man nesten ta med seg en minnepen til nermeste man vet om med en pc^^ Kanskje du kan laste ned på mobilen så overføre med kabel. Lenke til kommentar
zannazol Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 jeg skal få fixet det i morgen. Tusen takk for at dere prøvde Lenke til kommentar
zannazol Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 yeeeeeeeeeees, det er fixet!!! lasta ned avg removal tool på mobilen, kopierte til pc'n, kjørte programmet og vips funker absolutt ALT,...hurraaaaa! tusen takk War for at du posta linken Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Bra at det fikset seg! Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Husk å sett førstepost til løst med "løst"-knappen så andre med lignende problemer kan lære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå