FB.062385565 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hei har eg laptop eg skal fjerne passorde på, eg vet at det skal gå med Backtrack ved å gå til SAM file. Men er så skjelden at eg gjør det at eg glemer det mellom hver gang. Å så er eg like flink til å dokumetere som mange andre lurer på noen her vet det + om di har en annen måtte og. PS Windows 8 eg skal jobbe med nå Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ville nok heller prøvd med windows nt offline password editor eller hva den heter.. den finnes ihvertfall på ultimate boot cd (som du finner på første treffet eller noe sånt på google, er gratis ) Guide bør du kunne finne på f.eks youtube Vet denne funker på windows 7, men har ikke testet den på windows 8.. men ser ikke noe grunn til at den ikke skal funke der også.. om det da ikke er snakk om en online konto da. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Lag deg ein DART cd/usb, og bruk locksmith. http://technet.microsoft.com/en-us/library/ee532075.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå