Smedsrud Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Vi har sjekket om VLC egentlig er best.Denne beste videospilleren lar deg se én time ekstra film (Ekstra) Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Bare å laste ned og prøve denne spilleren da, får se om jeg vil bytte fra meg VLC. 3 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Kommer nok ikke til å gå ifra VLC da batteri tid på en stasjonær ikke her noe og si . 5 Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hvor kommer BSplayer ut på denne testen da, rart de ikkje er tatt med Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Testet dere med LUX meter at alle spilte videoene med samme lysstyrke (tross samme innstillinger på PCen)? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde egentlig aldri trodd at det skulle være noe nevneverdig forskjell på videoavspillingsprogrammene. God artikkel! 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Bruker MPC på det jeg ser på stor skjerm, fordi kvaliteten er mye bedre enn VLC + at den spiller av .265 og VLC på liten skjerm, fordi den er lettere å sette opp lyden på (1 HTPC, 2 skjermer, 2 forsterkere/høytalersystem) Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Skulle ynskje de hadde tatt med BSplayer sjølv om det har eit litt uheldig namn. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) myten var san for 3 år siden, VLC i dag og 3-5 år siden hvar når den var fokus på ein lettvekter, i dag er den støre fokus på stabilitet og kvalitet som gjort den til tungvekterser at poenget var bare og visse det var lettere videospillere , men ville vært skjekt og sett ein test av mange forsjellige avspillere Endret 20. februar 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Hei! Hvor kommer BSplayer ut på denne testen da, rart de ikkje er tatt med Testet dere med LUX meter at alle spilte videoene med samme lysstyrke (tross samme innstillinger på PCen)? Ja, 150 nits over hele linja. Skulle ynskje de hadde tatt med BSplayer sjølv om det har eit litt uheldig namn. Da tester vi BSplayer også! Oppdaterer artikkelen når resultatet er klart en gang i løpet av ettermiddagen /Anders 5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ta gjerne med J river media Center også om dere gidder AtW 3 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Ta gjerne med J river media Center også om dere gidder AtW Det får vi til til i morgen Resultatet fra test av BSplayer er nå på plass. /Anders 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ta gjerne med J river media Center også om dere gidder AtW Det får vi til til i morgen Resultatet fra test av BSplayer er nå på plass. /Anders Suverent, Under "Video" i programmet, så kan man sette opp automatiske innstillinger, "Red October Standard" og "Red october HQ", sistnevnte bruker MadVR, og vil antakelig bruke mere strøm, førstnevnte er nok mere sammenliknbart med konkurrentenes standard-innstillinger. Men dere velger såklart selv hva dere synes er mest spennende å teste. AtW Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har selv brukt GOM i 5 år nå og har 3 skins for den under belte også. Kan dermed med et åpent hjerte anbefale folk å prøve den ut, spiller alt like bra som VLC og er heller ingen tungvekter når det kommer til ressurs bruk. Har også noen ypperlige innstillinger som jeg selv savner i VLC når jeg er på en datamaskin som bruker den, Som A-B repeat, konge kontroll panel og smart kodek system. Eneste som kanskje kan være en turn off for mange er et dårlig skinning samfunn siden skinning systemet generelt er ganske dårlig i forhold til VLC. Men ellers ganske bra program Lenke til kommentar
eskilg Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 lurer på hvordan quicktime kommer ut. Bruker den når jeg spiller av .mp4-filer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Takk for testen av JRMC også, legger merke til at veldig mange playere har omtrent samme tid, kan det være ett selve playeren ikke er så relevant, og det er decoder/filtre som egentlig avgjør? AtW 1 Lenke til kommentar
steffmeisteren Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 MPC-HC er min favoritt. Langt bedre enn VLC og gir et langt rikere bilde og lydkvalitet. Sleng på madVR for optimal kvalitet. Og de grafiske playback feilene som VLC har, kan du bare drømme om. Her er et par bilder til sammenligning: http://i.imgur.com/Mc2oS.jpg http://wizardofwinds.files.wordpress.com/2011/07/96dqtf.jpg Lenke til kommentar
dbass Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg bruker VLC fordi den har støttet alle type filer jeg har kastet over den, noe Windows media player, Quicktime eller andre ikke har klart. Hva er vitsen med en avspiller som klarer å holde ut i 20 timer på batteri hvis den ikke klarer å spille av filen? 1 Lenke til kommentar
w.schanzen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 PotPlayer kommer alltid til å være min favoritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå