V. Haugen Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ny studie bekrefter det du kanskje har hatt på følelsen i lang tid.Internett-trollene er psykopater Lenke til kommentar
Tweakey Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 flott det. trollolololol Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Man kommer over mange med store issues på nett ja. Det gamle kommentarfeltet på youtube var vel det perfekte eksempel. 2 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hehe, ingen overraskelse her... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Eg føreslår hypotesen om at dei som har svart at dei trollar og er den typen som er meir tilbøyelige til å svare meir ekstremt på slike undersøkjingar, nettopp for å trolle dei som stilte spørsmåla. 7 Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Nesten, nesten men ikke helt norsk likevel: "opplever glede over å påføre andre mennesker harme" Her er en direkte oversettelse som får en annen men nesten bedre betydning på norsk. Skal sei! 1 Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Eg føreslår hypotesen om at dei som har svart at dei trollar og er den typen som er meir tilbøyelige til å svare meir ekstremt på slike undersøkjingar, nettopp for å trolle dei som stilte spørsmåla. Veldig godt forslag . Har ikke lest studien selv men det er jo som sende ut en spørreundersøkelse om bruk av narkotika til ungdom og forvente reelle svar. Hvor ofte bruker du? *Kryss på "hver dag"*. Hva bruker du? *Kryss på alle 10 alternativene* 1 Lenke til kommentar
Tulling9000 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Eg føreslår hypotesen om at dei som har svart at dei trollar og er den typen som er meir tilbøyelige til å svare meir ekstremt på slike undersøkjingar, nettopp for å trolle dei som stilte spørsmåla. Counter trolled! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg