flekken Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fant ikke noen egen printer tråd, så prøver her. :-) Min mor har en HP skriver, akkurat innstallert nye blekkpatroner. men, den sorte virker ikke, de andre virker. har installert nye blekkpatroner mange ganger før... Hos HP er det ikke hjelp å få så lenge man ikke har garanti, kun på Engelsk... Vi har renset og tatt skrivertest mange ganger, uten hell. noen som har noe tips ? så blir vi veldig glade. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kanskje selve patronen er ødelagt? Remontert den? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Fant ikke noen egen printer tråd, så prøver her. :-) Min mor har en HP skriver, akkurat innstallert nye blekkpatroner. men, den sorte virker ikke, de andre virker. har installert nye blekkpatroner mange ganger før... Hos HP er det ikke hjelp å få så lenge man ikke har garanti, kun på Engelsk... Vi har renset og tatt skrivertest mange ganger, uten hell. noen som har noe tips ? så blir vi veldig glade. Jeg måtte skifte skriver etter et patronbytte. Kjøpte en Canon MP495 til Kr.650,- den virker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå