covah Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Artikkel i tu.no ang. dette i dag. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Artikkel i Aftenposten angående dette i dag. Temaet denne gang er hvor nytteeffekten er størst. Moss-Horten er pekt ut som best blant annet fordi det vil binde sammen arbeidsmarket på de to sidene. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Tenk så enkelt dette hadde vært dersom hovedflyplassen hadde blitt lagt til Hurum... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Tenk så enkelt dette hadde vært dersom hovedflyplassen hadde blitt lagt til Hurum... hysj, farlig å røre ved dette, ellers kan man risikere å "tilfeldigvis" ramle ut fra et hotell-vindu http://no.wikipedia.org/wiki/Wiborg-saken Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Artikkel i tu.no ang. dette i dag. Et moment vedr. tidsbesparing som ikke nevnes, er det faktum at ferjen ikke er i trafikk mellom midnatt frem til morrakvisten, mens ei bru/tunnel er farbar også nattestid. Alle som en eller anne gang har kommet for sent til siste avgang vet hva det betyr. For transport-næringen vil det vel også bety en god del å kunne kjøre 24/7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå