Ovidia2 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Pearls Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hei, Ovidia2. Bar hud tiltrekker seg (nesten) alltid oppmerksomhet, men det er flere elementer i bildet som også er iøynefallende, - som for eksempel det rosa silkekledet, det mørke, fyldige håret og det lange perlekjedet. Men det som jeg i hovedsak festet meg ved, var det fine lyset og skyggene på kvinnens kropp, OG håret, som nesten ikke virker belyst. Er det mye "Photoshoparbeid" i dette bildet, eller er det studioarbeid ? Fint er det, i hvert fall ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Svært vakkert bilde, hvor perlekjedet er prikken. 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Liker bildet, liker uttrykket i bilde. Det at huden er så gott belyst i forhold til håret gjør meg nyskjerrig på hva slags lyssetting du har. VH Peter 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Tusen hjertelig takk Albert, Jan Egil og fotopoulsen Satte stor pris på deres tilbakemeldinger! Det er ikke så mye fotoshop her lyset er satt i studio to softbokser har jeg brukt. MVH Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hei Tove. Klassisk ! Liker det "softe" uttrykket du har fått fram her. Arvid. 1 Lenke til kommentar
horndykker Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Vakkert utført 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Vakkert utført Hjertelig takk Nutini og Horndyker!! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg