Gå til innhold

pass dere for it butikken

Anbefalte innlegg

Men om det faktisk er så mange problemer med ITbutikken, får jeg en dårlig følelse om dette, så jeg håper på et seriøst svar.

Jeg ville fortsatt med denne orderen jeg..

har selv bestilt hardisk derifra også har jeg jo sett bilder at den er sendt og greier... Og jeg tviler på det er så mye tull med de når det gjelder service som det virker som...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare en ting å gjøre nemmelig at folk slutter å handle på slike steder

Slutte å handle på steder som sender varer raskt, har godt utvalg og lave priser? Tror ikke jeg vil slutte å handle derfra med det første :)

Har lest mye stygt om både Databutikken og Itbutikken. Min oppfattning er at mye skyldes kommunikasjonssvikt og forbrukere som ikke er helt sikre på hva de har krav på eller vil og derfor nøler seg litt framover. Så har det jo også noe med at mange fullt fungerende varer blir sendt inn. Norske butikker godtar vel kanskje ofte returer de utenlandske ikke går med på?

Lenke til kommentar
ja it butikken får mye kritikk pga service. men det er jo ikke å komme bortfra at på mange varer har de SVÆRT gode priser fekts Shuttle 45 eller hva den nå heter koster 2300 der mens på alle andre plasser nærmere 3000..

Det er greit nok det da men det som er viktig er servicen ved feil/reklamasjon og det er jo her de oppfører seg som en lam sau i en punktert rullestol :o

Lenke til kommentar

Jeg skulle kjøpe meg noen nye gadgets her forleden, DVD-brenner og en ny Palm Tungsten T3 tror jeg det var.

Surfa bl.a. innom både Databutikken og ITButikken. Plutselig fikk jeg et svakt rødt skjær i synsfeltet.

Det ble sterkere og sterkere, til slutt var den et intenst rødt lys som blinket faretruende.

Det var da jeg kom på at jeg aldri, aldri skulle handle på verken databutikken eller itbutikken.

Det hadde jeg lært på HW.no - og den kunnskapen har jeg spredt videre til alle venner og kjente også!

Lenke til kommentar
ja it butikken får mye kritikk pga service. men det er jo ikke å komme bortfra at på mange varer har de SVÆRT gode priser fekts Shuttle 45 eller hva den nå heter koster 2300 der mens på alle andre plasser nærmere 3000..

Det er greit nok det da men det som er viktig er servicen ved feil/reklamasjon og det er jo her de oppfører seg som en lam sau i en punktert rullestol :o

hehe bra sagt.

som sagt så nesten all ros itbutikken får på for eksempel webshopguiden til hw, så ser man det at de som er fornøyd er fordi de har fått tingen til en mindre penge en andre webshoppere og rask levering osv...

men de som derimot har hatt retursaker med dem derimot hater dem over alt på jord...

er det bare meg som ser en sammenheng her?

de kan selvfølgelig være helt fantastiske på sending og pakking osv...

men det som virkelig skiller nettbutikker fra hverandre er kordan kunder blir behandlet ETTER at man har betalt for seg...

har ikke prøvd itbutikken på en god stund, og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller. synes det er verdt å betale ett par hundre kr ekstra og bestille fra komplett for da å ha den ekstra tryggheten på at rask og vennlig behandling hvis noe skulle være galt med produktet

noen flere som er enig med meg ? :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært kunde tidligere hos Itbutikken. Men nå kjøper jeg bare fra Komplett, PsData eller Multicom, delvis basert på de tilbakemeldinger som blir lagt inn her på forumet. Det er viktig at dårlig kundebehandling blir postet her på forumet slik at vi får vite hvilke bedrifter som driver uredelig. Hvis ingen kjøper vil de etterhvert gå konkurs.

Lenke til kommentar

Med fare for å gjenta meg selv: Komplett.no har ikke MOMO Force. De har bare billigversjonen MOMO Racing Force, som har fått mye negativ omtale fra brukere. Faktisk vet jeg ikke om en eneste webshop eller butikk som har MOMO Force, og det er nettopp hva så mange andre også har sagt her på forumet. Det er surt å måtte kjøpe slikt fra en butikk som regner om prisen fra utenlandsk valuta, og rattet er alt annet enn billig fra ITbutikken.no. Jeg så det til rundt 1200,- i Norge før det forsvant. Med frakt kommer det på rundt 1500,- fra ITbutikken.

Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg sier dette men..: Herregud, de delte meningene gjør meg sprø! Men så ba jeg om det da.. :D Blir mer og mer usikker her, lurer på om jeg skal velge MOMO Racing Force i stedet, gå ned på kravene for å si det slik. Har ikke lyst til det men..

Lenke til kommentar
lurer på om jeg skal velge MOMO Force Racing i stedet, gå ned på kravene for å si det slik...

Da jeg var ute på Elkjip og handla 1.000 CD-R plater med jewel case til 1 kr stk forleden, gikk jeg forbi en haug med ratt/pedaler til PC, alt fra Microsoft til Saitek og Logitech?. Mener å huske prisene lå mellom 500 og 1.000 kr - er ingenting av dette sammenlignbart med Momo?

Lenke til kommentar

MOMO Racing Force ligger på rundt 900,-, det er vel det nærmeste man kommer i kvalitet da det bygger på storebror MOMO Force, men har litt billigere kvalitet. Jeg vet ikke personlig hva den største forskjellen er siden jeg ikke har prøvd noen av dem, men ønsker høy presisjon og bra pedaler, helst uten at det koster en formue i første omgang (*host* Act-labs).

Den nærmeste Elkjøp butikken blir for meg på Årnes, og de har et helt latterlig dårlig utvalg :lol:

Lenke til kommentar
avbestill  det hadde jeg gjort hvis jeg hvar deg  og for hvis det er noe tull med den stakksr deg

Viss jeg ikke får den på fredag så gjør jeg det!

Gjør det uansett du :wink: . Kjipt for deg hvis disken klikker. Da skal du slite hardt å lenge med å få ny fra ITbutikken.

Betal heller noen ekstra lapper for å ha garanti. Greit nok med billige ting, men å betale feks 2000+ og ikke ha garanti er mildt sagt forferdelig den dagen produktet ryker.

Skjønner ikke at folk som har hørt om problemene er dumme nok til å kjøpe derifra. Skjønner jo dem som ikke vet om ITbutikken og problemer med retur, men når man har hørt om all dritten her skal man være ganske dum for å kjøpe derifra. Sorry.

Lenke til kommentar

Jeg har slettet bestillingen etter alle reaksjonene her. Trodde de hadde bedret (skjerpet) seg, men det virker ikke slik. Så jeg får ta til takke med et Racing Force istedet, kjøpt fra Komplett eller en annen butikk i norge.

Like greit egentlig, så sparer jeg de penga til dagen da jeg slenger inn en bestilling på et Act-Labs sett med ratt, pedaler og girspak.

Lenke til kommentar
Like greit egentlig, så sparer jeg de penga til dagen da jeg slenger inn en bestilling på et Act-Labs sett med ratt, pedaler og girspak.

Vi beveger oss vel litt off topic nå, men ettersom denne tråden fikk en lykkelig slutt :D vil jeg likevel spørre:

Nå fikk jeg plutselig sinnsykt lyst på ratt & pedaler! Hva er Act-Labs, er det kongen av ratt-greier, eller? Hvilken modell, type osv? Link?

Lenke til kommentar

Nei har du sett: http://www.act-labs.com

:D

Det er såvidt jeg vet det beste du kan få i klassen "budsjett for mennesker med vanlig økonomi". Se f.eks. på dette settet, som jeg kan tenke meg. Husk på at frakt og moms kommer i tillegg. Det er litt rått med klutch da.. og bl.a. Racer (gratis) skal nå ha støtte for analog clutch. Morsomt nok fant jeg ut her om dagen at musehjulet på Logitech Dual Optical musa fungerer som clutch med standard oppsett.. aha, det var grunnen til at motoren plutselig gikk i fisten på flata noen ganger! :D Har nettopp kost meg på ringen med en Cosworth stock model, sklei ut i en sving like før den siste vanvittige fartsstrekningen, ellers ville det blitt ny pers med musa.. :)

Du kan alltids gå et skritt videre og få verdens mest avanserte FF ratt, som også koster en formue: Force Feedback (det er en del av en stor motion plattform).

Lenke til kommentar

Øy, før dere fortsetter, tenk over dette. Hva om fyren som har laget denne posten (virker som han er GANSKE ny her på forumet) har gjort noe galt når han monterte det og ikke gjorde alt riktig som han skulle? Hva om han er så newbie og sender klage på noe som ikke er defekt...er det rarti?

Bare en liten tanke....

ps. er ikke meninga å flamme noen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...