Gå til innhold

ASUS Zenbook UX302

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe denne PC'en og vil gjerne høre litt meninger fra dere der ute :)

https://www.komplett.no/asus-zenbook-ux302lg-133-fhd-touch/795318

Jeg vil kjøpe den fordi den er lett, liten og effektiv og den skal brukes mest til skole og jobb, men jeg vil også kunne bruke den litt på fritiden selvfølgelig.

Å se på serier / filmer med denne PC'en blir vel ikke noe problem, men hvordan blir det med spilling egentlig?

Det er jo ikke noe CD-rom på dataen, og det sier vel sitt, det er jo ikke akkurat en gamer PC, men hvis jeg laster ned et og annet spill på den så vil jeg jo gjerne at det skal fungere greit.

Hva tror dere?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en sånn og den er veldig bra. Film og annet er ikkje noe problem. Kjører en del spill greit også. Har bare hatt min i 1 uke så eg har ikkje fått testet den helt på de nyeste spilla. Anbefales. God byggekvalitet og så er den lekker at se på også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har også sett litt på lenovo yoga pro 2 og samsung ativ book 9 plus. Er usikker på hvor mye høyere oppløsning betyr i et 3 års perspektiv. Yoga har sine mangler med wifi kortet og gulfargen i skjermen. Er ikke lett. Noen som har vært igjennom denne tankerekken og kommet frem til noe?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...