Gå til innhold

Problemer med FirmWare versjon R3C på T610

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter at jeg hadde sendt inn min t610 til reperasjon, fikk jeg en helt ny telefon tilbake. Den hadde den nyeste, (R3C)?, versjonen av firmware. Siden jeg fikk den nye i går, har den slått seg av, helt av seg selv to ganger. For å få slått den på igjen, har jeg måtte tatt ut batteri og sim kort først.

Noen andre som har hatt lignende problemer?

Lest i dette forumet at R3B hadde slike problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til de som har R3C..

Var det få ringetoner, bilder og tema på telefonen etter oppgraderingen?

Da jeg fikk min telefon, var det bare med en 4-5 ringetoner, 6 bilder og ett tema. Kanskje installasjonen av firmware ikke har vært helt vellykket?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

reklamer med en gang. Har en følelse av at man ikke alltid får helt ny telefon, men isteden en swap telefon. Som er en reparert gammel en. Byttet skall også videre.

Bare stå på så får du en ny en. Jeg fikk "ny" t68i tre ganger og ingen av dem virket som de skulle. Skrev brev til sony ericsson med kopi til forbruker ombudet, og sa at jeg ikke ville ha t68i en gang til siden det bare var tull med den, etter myyyyyye frem og tilbake fikk jeg en flunka ny T610 i eske fra butikk!!

Lenke til kommentar

Jeg sendte telefonen tilbake til komplett. Fikk kreditert telefonen med en gang.

Det var en swap telefon jeg hadde fått. Leverte den inn igjen. Fikk en ny swap enhet tilbake. Den holdt også bare et døgn. Deretter sendte den siste tilbake og fikk som sagt kreditert den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...