Gå til innhold

Lik festeanordning på 9800Pro og 9800 XT?


BenSin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt meg et 9800XT nå, og lurer derfor på om min WaterChill VGA-blokk som for øyeblikket sitter på mitt 9800 Pro passer på XT. Er det noen som vet noe om dette? 9800 Pro til salgs, forresten :)

 

tapsprosjekt å kjøpe beste grafikkortene hele veien hehe... spesielt med bare 10-15% ytelsesøkning maks. Uansett dine penger...

 

Er litt usikker på dette, tror ikke pcb'en er helt lik gjort noen forandringer her og der. Og viftesystemet er jo ganske annerledes, og har hørt noe om at kortene er mindre. Men det er jo en mulighet for at det fremdeles kan passe.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt meg et 9800XT nå, og lurer derfor på om min WaterChill VGA-blokk som for øyeblikket sitter på mitt 9800 Pro passer på XT. Er det noen som vet noe om dette? 9800 Pro til salgs, forresten :)

 

tapsprosjekt å kjøpe beste grafikkortene hele veien hehe... spesielt med bare 10-15% ytelsesøkning maks. Uansett dine penger...

 

Er litt usikker på dette, tror ikke pcb'en er helt lik gjort noen forandringer her og der. Og viftesystemet er jo ganske annerledes, og har hørt noe om at kortene er mindre. Men det er jo en mulighet for at det fremdeles kan passe.

 

takk for tilbakemelding. Noe tapsprosjekt blir det nok, men det koster å være kar. I tillegg har jeg fått en god pris på kortet, så det blir ikke så altfor galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...