Gå til innhold

Samsung UE40F6805 eller alternativer?

Anbefalte innlegg

Har falt ut litt i TV-markedet det siste året, så håper noen med litt innsikt og erfaring kan hjelpe meg.

Saken er at jeg skal ha en tv nr. 2 til kontor/gjesterom. Har ikke plass til noe særlig mer enn 40", men kan strekke meg til 46" dersom det dukker opp et veldig godt tilbud. Ønsker vel i utgangspunktet en LED siden den kommer til å bli brukt endel til spillkonsoller (som har mye statiske elementer på skjermen). Vil også ha 3D. TV'en kommer til å bli koblet til nettverket, så avspilling av diverse media-filer må også kunne være mulig. Ønsker selvsagt best mulig tv til minst mulig penger. Ønsker helst ikke å bruke noe særlig mer enn 7.000,-, hvis ikke det er en veldig god grunn til det da... Ønsker også helst i utgangspunktet å kjøpe i en butikk hvor jeg har mulighet til å levere den inn dersom jeg skulle trenge det.

Har fra før en Panasonic px-65st50 plasma i stua, så er vel egentlig ganske bortskjemt med bildekvalitet.

Ser nå at cdon.com har tilbud på Samsung UE40f6805 til kr. 5.990,- ferdig levert. Noen som har noen erfaring med denne modellen? Er det en god pris? Finner veldig lite tester på den.

Philips 42PFL5038T er også vurdert som et alternativ, men jeg har ikke funnet ut om kontaktene bak på den går rett ut eller til siden. TV'en skal nemlig henges på veggen.

Har også siklet litt på Samsung UE40f7005, men denne blir egentlig litt i dyreste laget til kr. 8.490,-.
Panasonic TX-L42ET60Y er også vurdert, men blir også i dyreste laget til kr. 7.990,-.

Noen som har noen gode tips eller råd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...