Admiral Alvor Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 får ikke logget inn, da får jeg beskjed om at jeg må oppdatere til siste versjon. når jeg sjekker oppdateringer får jeg beskjed om at det er en ny softwareoppgradering, men når jeg trykker ja får jeg beskjed om at jeg har siste oppgradering... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Admiral Alvor Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 ingen<+ Lenke til kommentar
Admiral Alvor Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 må jo være noen her? ganske kjipt og kjøpe et spill jeg ikke får brukt 100% Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 prøvd å slette det og legge det inn på nytt? kjører du via origin? Lenke til kommentar
Admiral Alvor Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 prøvd å slette det og legge det inn på nytt? kjører du via origin? origin ja...skal prøve og reinstallere...takker Lenke til kommentar
Admiral Alvor Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 prøvd å slette det og legge det inn på nytt? kjører du via origin? det fiksa biffen takker og bukker! Lenke til kommentar
geirhol29 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 har du spesial innhold som værden, eller har du skikelige drivere til grafikk korte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå