Andrè Møller Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei!jeg trenger hjelp til og finne deler til en reanult 5 gt turbo. er det noen som vet om noen nettsider der jeg kan få tak i deler til båte motor og karosseri? det jeg trenger mest er Bakfanger, venstre hjulbuelist bak, venstre frontlykt, girkule,div motordeler, event ny motor, høyre skjørt,min bil har stått en stund med litt defekter og forrige eier kjørte så turboen røyk, dette er ett start prosjekt for meg så jeg setter pris på all info jeg kan få Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei, jeg ville søkt på finn ol. I tillegg til å spurt i egne Renault forum. Her er også en link som kan være til stor hjelp. Lenke til kommentar
Andrè Møller Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 har prøvd finn men er ikke så veldig mye deler der, det jeg trenger mest er karosserideler. har fått høre at det er veldig lett å få tak i deler i england, men finner ingen engelske sider. Lenke til kommentar
joka Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1311.R1.TR12.TRC2.A0.H0.Xrenault+5+&_nkw=renault+5+gt+turbo&_sacat=0&_from=R40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå