Burgomatic Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hva skal jeg bruke for å fjerne den fæle lukta fra bilrattet etter at røykere har kjørt arbeidsbilen? Lukta smitter over på mine egne hender etterpå, noe jeg blir lettere kvalm av. Har prøvd grønnsåpe, med og uten salmiakk, og ren salmiakk, men lukta henger fortsatt i. Noen ideer? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Du kan prøve å bruke hansker når du kjører bilen? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Du kan prøve å bruke hansker når du kjører bilen? Det er vel litt i seineste laget dette nå hvis lukten allerede sitter i fingrene... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Du kan prøve å bruke hansker når du kjører bilen? Det er vel litt i seineste laget dette nå hvis lukten allerede sitter i fingrene... Veldig godt poeng. Leste spørsmålet litt for raskt.. Du kan høre om noen har en slik "stålsåpe" du kan får prøve? en slik: http://www.enklereliv.no/stalsape.html Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Du får ikke bort røyklukt. Men du kan jo prøve å ha et rattskinn av plast på rattet når du bruker bilen. Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 En sitron fjerner det meste. Hos Iherb får du kjøpt sitrusspray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå