V. Haugen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Bluetooth-dingsen Fin fikk pengestøtte av folket.Her er smart-ringen "to rule them all" Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jaja, enda en dings som skal gjøre ting som alerede er enkle enda enklere... Den er hvertfall fin.... Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Den ser jo ikke akkurat appellerende ut i mine øyne. Stor og klumpete. Hadde det sett ut som en helt vanlig ring, så hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Klumpete sak. Er den vanntett, eller må jeg ta den av hver gang jeg vasker hendene? Mange bruker ikke ringer fordi det er en viss risiko for å hekte seg fast i noe, med denne øker den risikoen betraktelig skulle jeg tro. (jeg bruker en ring på hver hånd) Da har jeg mer troen på Myo. Ikke fordi den er særlig mindre klumpete, men den er ikke veien for hendene og kan så langt jeg forstår gjøre det samme og mer. Forutsatt at begge er nøyaktige nok, noe jeg egentlig er litt skeptisk til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg