LukreBB Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 God morgen alle sammen. Jeg skal ommøblere bula mi og leter etter et passende anlegg som må møte visse krav. jeg har null erfaring med emne så jeg tenkte et forum ville være et bra sted å starte. Først å fremst skal jeg bruke anlegget til tv og Playstation 4, så jeg har lyst på en fenomenal lydopplevelse. Samtidig har jeg lyst på muligheten til docking og musikk fra en iPhone ol. i tillegg lurer jeg på omtrentlig hvor mange enheter som vil trenge strøm. Hvis dere har noen forslag til pakker jeg kan kjøpe er det bare å skrive det her. Jeg setter stor pris på råd, tips og hjelp jeg kan få fra dere. Heeelt til slutt, jeg tittet rundt og så at alle pakker har en slags dvd spiller boks som følger med og jeg lurer på hva det er. takker Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg vil alltid anbefale en stereoforsterker og et høyttalerpar hvis du er på jakt etter god lyd. Derfra må du jo se an budsjett, men man kan få mye lyd for f.eks 10000,- Med en bluetooth adapter og dac er tilkoblingsmulighetene store. Lenke til kommentar
LukreBB Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Glemte å presisere at jeg ønsker surround, gjerne 7.1. hvis jeg ikke er teknologisk tilbakestående vil jeg anta at en forsterker og et par høyttalere ikke vil gi surround. Endret 19. februar 2014 av LukreBB Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Forsterker og 7 høytalere da pluss en aktiv subwoofer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 En fenomenal lydopplevelse ja, hvor mye penger har du tenkt å bruke på dette egentlig? Lenke til kommentar
LukreBB Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 tenker at 15 tusen er tilstrekkelig. Jeg går ikke over 20 k Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) http://www.finn.no/46001247 Burde være mulig å prute litt oxo. Om du skal ha 7.1 kjøper du et par rb41. Hvor stort er rommet? En kontakt til forsterker, og en til sub. Endret 20. februar 2014 av Samiboy Lenke til kommentar
LukreBB Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) hele rommet er røft 9x4. jeg kommer ikke til å bruke hele rommet, så det blir 4x4 Er det snakk om en seriekobling blant de andre høyttalerne? Hvor får de strømtilførsel fra? Endret 20. februar 2014 av LukreBB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå