NeoGeo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er det noen andre som har slike "hull" i Batllefield 1942?? Forferdelig irriterende. Problemene oppstod etter catalysator 3.1 driverene. Jeg oppgraderte til 3.8 i går, og det er helt likt Har kun merket dette i Battlefield og ingen andre spill. Noen som kan hjelpe? Jeg har en P4 @ 2.4GHz Sapphire Radeon 9500 128mb 512 mb ddr ram. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Uten å si noe sikkert så er det mulig at det er noe feil med kortet ditt, jeg har slev et radeon kort og det er helt fint med 3.7 driver'n (har også alle oppdateringene til BF1942) Hvilket kort har du ? Har du klokket det ? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Eller så er det feil med DIN innstallasjon av Battlefield, mulig at noen filer er skadet eller noe Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har ett Sapphire Radeon 9500 128mb Jeg har re-innstalert BF flere ganger og har alle patchene (1.45) Det som er litt rart er jo at det er helt normalt hvis jeg innstalerer Cat 3.1 driverene fra ATI. Burde vel hatt den samme feilen på alle driverene hvis det hadde vært noe fysisk feil med kortet? Har ikke overklokket kortet nei. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Problemet viser seg og gjelde alle Direct3D applikasjoner og ikke bare Batlefield som først antatt. Bruker default innstillinger for D3d i Control Panel. Kortet er ikke overklokket. Noen som har noen forslag for feilsøking? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 det første radeon 9500 kortet jeg kjøote, hadde akkuratt samme problem. Det viste seg å være et defekt kort. PRøv å bytte kort. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ok jeg må kanskje prøve og bytte kortet siden ingenting ser ut til og hjelpe. Nå har jeg prøvd og innstalert alt på nytt men still the same. Det som er litt rart var at jeg tok kortet med opp til en kompis igår og der så det ut til og fungere. Hvorfor?!? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har du prøvd DirectX sitt diagnoseringsverktøy? Start -> Run -> dxdiag Der kan du teste skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja, ting ser greit ut der. Ingen artifacts på den kuben, verken i Dx7,8 eller 9. Har i tillegg prøvd og kjøre i AGP 2X uten hell. Merkelige greier du Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 grafikk kort er noe drit :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå