Gå til innhold

hvilken NUC til streaming av NRK og TV2?

Anbefalte innlegg

Bare la merke til ang handlelista på NetOnNet. Det ser ikke ut som om SSD'en er mSATA, og sjekk ut at minne er DDR3L (1,35V).

Man kan bruke vanlig SATA disk, men da må man ha en kabel ut av kabinettet, eller et annet kabinett som har plass til disk. (Vet det gjelder på Haswell i3 og i5 modellene)

Takk, det er godt å vite :-)

Bay Trail NUCen støtter IKKE mSATA og har et større kabinett som rommer vanlige 2.5" disker. Vil tippe DDR3L og DDR3 1.35v er det samme (da DDR3L står for DDR3 Low Voltage)

Det er en fordel å sjekke slikt før du poster informasjon som i dette tilfellet er feil.

Godt vi har sett på forskjellige modeller, så hva enn du går for, så trenger man forskjellig SSD disk :) Jess, noen RAM modeller er kanskje spesifisert for 1,35V og noen har betegnelsen DDR3L.

Jeg sa kanskje ikke tydelig nok at jeg dessverre bare har sett på spesifikasjonene på i3 og i5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bay Trail NUCen støtter IKKE mSATA og har et større kabinett som rommer vanlige 2.5" disker. Vil tippe DDR3L og DDR3 1.35v er det samme (da DDR3L står for DDR3 Low Voltage)

Det er en fordel å sjekke slikt før du poster informasjon som i dette tilfellet er feil.

Godt vi har sett på forskjellige modeller, så hva enn du går for, så trenger man forskjellig SSD disk :) Jess, noen RAM modeller er kanskje spesifisert for 1,35V og noen har betegnelsen DDR3L.

Jeg sa kanskje ikke tydelig nok at jeg dessverre bare har sett på spesifikasjonene på i3 og i5.

Tusen takk for innsatsen til begge :thumbup:

Det blir nok en stor google-runde i helga, for å forsikre meg at alt passer sammen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...