Lekegutten Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvordan kan jeg sende spill til en annen mobil? Jeg har fått spill av noen med siemens mobil. Han sendte gjennom en filbehandler. På bilder så er det bare å trykke "mer" og "send" for å sende bildet. Under spill så viser "mer" knappen bare "info" "slett" og "minnestatus" What's up?!?! Lenke til kommentar
Lekegutten Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Er det virkelig ingen her inne som kan svare på det her? Lenke til kommentar
Hullabuba Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Går ikke med SE..... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Går ikke med Sony Ericsson. Det er jo fordi man ikke vil at man skal kjøpe seg et spill og så sende det til alle vennene sine. De som lager spill vil jo gjerne tjene noen kroner. Lenke til kommentar
Lekegutten Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er harry da. Finnes masse gratis spill folk sitter jo og lager java versjoner av ting og tang de har laget og så kommer de med en sånn begrensing.. skjønner jo at de vil tjene på spil.. men let's face it.. det holder med "4 på rad" når du sitter på T-banen.. skal du spille noe kult så snakker vi Half Life.. så jeg mener det ødelegger mer enn de skaper.. Lenke til kommentar
Lekegutten Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis noen finner en filbehandler for T610 så er det jo bra. Da kan man sende hva man vil over IR eller Bluetooth til andre mobiler. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Gratisspillene kan du jo lagre på PC'en og så sende til hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå