Tønne Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Tja synes dette virket ganske greit, og utfra det jeg har sett på streams så er dungeonene med 5 personer noe av det beste jeg har sett og det var bare for level 20. Så jeg har troen på dette enda 1 Lenke til kommentar
K-van Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 For en gedigen skuffelse...er under NDA så lar det blir med det. Å komme med ein sånn uttalelse etter å ha kun spelt maks 30 min, ser eg på som useriøst. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 For en gedigen skuffelse...er under NDA så lar det blir med det. Å komme med ein sånn uttalelse etter å ha kun spelt maks 30 min, ser eg på som useriøst. Noen spill må en gi tid for å komme under huden på og 30 min er alt for lite tid. Andre spill får en et inntrykk av forholdsvis umiddelbart og en ser med en gang at det er ikke noe en vil bruke så mye som 5 minutter til på. Og fjernes ifra SSD umiddelbart. Inntil NDA er løftet så blir det ikke kommentert i hvorfor. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ventet på at du skulle skrive noe sånn. Spillet er bunnsolid, men helt sikkert ikke for alle, da det krever at man liker den tradisjonelle "theme park" MMO-modellen. Lenke til kommentar
quaneo Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ønsker å få en! Takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå