Manlulu Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Som tittelen sier Jeg kunne tenke meg å pause et script, mens jeg tester et annet. Er dette mulig uten å måtte gå inn i scriptet? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg skjønner ikke helt problemet her. Du tilføyer jo script til objekter, hvis du ønsker at annet script skal kjøre fjerner du jo bare det andre? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Så det er ingen måte å fortrenge et script på, uten å fjerne det fra objektet? Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Visst du kan beskrive det du vil få til, kan det være enklere å gi eksempler på hvordan du skal få det til. Ofte trenger en ikke å sette noe på "pause", en må kanskje bare tenke litt annerledes Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Du kan deaktivere og aktivere scripts ganske enkelt. var script : thescript; function Start() { script = GetComponent(thescript); script.enabled = false; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå