nree Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei, jeg har ein gammel pc jeg til nå har brukt litt Knoppix på. Jeg har til vanlig instalert 2 ver. Win2000 og Win98 Jeg har lyst til og instalere linux også men da må de vere sån at jeg kan gå inn i Windows også ein gang i blant (andrè i min familie bruker win) så eg har lyst til og få til at når du skrur på pc'n kommer disse valga: Windows 98 Windows 2000 Windows 2000 (2) Linux Så kan jeg velge hva jeg vil, men hvordan skal jeg gjøre dette på ein enkel måte, og hvilken versjon av linux ligner mest på Knoppix som jeg nå er vant til? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vel. Du kan legge inn knoppix. Men hvorfor i all verden skal du ha to ulike installasjoner av win2k ? Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har ein v. på C: og ein på D: i tilfelle disk krasj på den ene har eg windows på den andre... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 min erfaring med win2000 * 2 / win2k+xp er at nr.2 herper hal.dll på nr. 1 Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har ein v. på C: og ein på D: i tilfelle disk krasj på den ene har eg windows på den andre... lol, den der fikk jeg lyst til å legge i siggen min Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 vel ved disk krasj så er vel stort sett løpet kjørt uansett? uansett så var det mye humor i den der:lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå