ElektroOffshore Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Da fikk jeg svar fra BP i dag at det ikke ble noe intervju på meg. Veldig surt når jeg hadde store forhåpninger Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ingenting å henge med leppa for! Hovudprioriteringen bør være å skaffe ett fagbrev, deretter kan du fokusere på offshore. Det er bare en brøkdel som kommer seg offshore allrede som lærlingen, di aller fleste kommer seg offshore etter at dem har skaffa seg erfaring som fagarbeider på land. Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg skal i statoil, offshore :O Hva er sjansen liksom Lenke til kommentar
Captain Morgan Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) . Endret 8. juni 2015 av Captain Morgan Lenke til kommentar
industrimekaniker Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg skal i statoil, offshore :O Hva er sjansen liksom Hehe, gratulere da kollega Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg skal i statoil, offshore :O Hva er sjansen liksom Hehe, gratulere da kollega Takk for det nå har en annen i klassen også fått tilbud om læreplass offshore Jeg skal jobbe på gullfaks c Lenke til kommentar
industrimekaniker Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg skal i statoil, offshore :O Hva er sjansen liksom Hehe, gratulere da kollega Takk for det nå har en annen i klassen også fått tilbud om læreplass offshore Jeg skal jobbe på gullfaks c Tøft, då snakkast me i september tenker eg Endret 5. oktober 2016 av industrimekaniker Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Gratulerer snakkes sikkert i september ja Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Gratulerer begge to=P. Hva kommer det av at dere har fått svar så tidlig? Mener jeg hørte at de som var på intervju skulle få tilbakemelding etter 01/05 Lenke til kommentar
industrimekaniker Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hadde fleire tilbud Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Akkurat ja, men da er det fortsatt håp selv om jeg ikke har hørt noe enda. Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Da har jeg fått lærlingeplass i Statoil, Offshore Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg skal i statoil, offshore :O Hva er sjansen liksom Hehe, gratulere da kollega Takk for det nå har en annen i klassen også fått tilbud om læreplass offshore Jeg skal jobbe på gullfaks c Hei, har fått plass på Gullfaks C som automatikerlærling Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg skal i statoil, offshore :O Hva er sjansen liksom Hehe, gratulere da kollega Takk for det nå har en annen i klassen også fått tilbud om læreplass offshore Jeg skal jobbe på gullfaks c Hei, har fått plass på Gullfaks C som automatikerlærling Gratulerer Lenke til kommentar
Ktm96 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Fekk eg meg lærlingplass eg og, blei troll c Lenke til kommentar
Ktm96 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Noen som veit sånn ca kor mange lærlinger som får plass offshore? Endret 10. april 2014 av Ktm96 Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Når Statoil tok inn 160 lærlinger havnet 50 av disse Offshore, med andre ord 31 %. I år tok Statoil inn 140 lærlinger, så antar at 43 stykk av disse havner Offshore. Lenke til kommentar
Ktm96 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Når Statoil tok inn 160 lærlinger havnet 50 av disse Offshore, med andre ord 31 %. I år tok Statoil inn 140 lærlinger, så antar at 43 stykk av disse havner Offshore. ok Lenke til kommentar
kalleklovnshu Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Noen flere som fikk lærlingeplass hos conocophillips? Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Noen som vet når Statoil sender ut kontraktene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå