M-lærling Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Var på intervju for et par uker siden men har ikke hørt noe enda fra HireRight, burde jeg ta sorgen på forskudd eller holder de fortsatt på å sende ut? Hvilket fag har du søkt innen? Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Automatisering, førstevalg på landanlegg om det har noe å si. Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Endret 27. mars 2014 av Bassebasse Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Når fikk du svar/ble kontaktet angående bakgrunnsjekk? Endret 9. april 2014 av Kaken95 Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Når fikk du svar/ble kontaktet angående bakgrunnsjekk? Var selv på intervju 11. Mars i Stavanger. Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Når fikk du svar/ble kontaktet angående bakgrunnsjekk? Var selv på intervju 11. Mars i Stavanger. Fikk epost om bakgrunssjekk fredag for 2 uker siden. Fikk beskjed om at jeg ville få et tilbud forrige fredag. Men det var fordi jeg spurte om å få tilbakemeldig, da det var andre firmaer inne i bildet. Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Når fikk du svar/ble kontaktet angående bakgrunnsjekk? Var selv på intervju 11. Mars i Stavanger. Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Når fikk du svar/ble kontaktet angående bakgrunnsjekk? Var selv på intervju 11. Mars i Stavanger. Fikk epost om bakgrunssjekk fredag for 2 uker siden. Fikk beskjed om at jeg ville få et tilbud forrige fredag. Men det var fordi jeg spurte om å få tilbakemeldig, da det var andre firmaer inne i bildet. Gratulerer! Hvor har du fått plass? Ringte du dem eller sendte du mail da det var andre tilbud inne i bildet? Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Når fikk du svar/ble kontaktet angående bakgrunnsjekk? Var selv på intervju 11. Mars i Stavanger. Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Har blitt bakgrunnssjekket og har fått tlf om at jeg vil få et tilbud av Statoil. Når var du på intervju? 6. Mars i Bergen Når fikk du svar/ble kontaktet angående bakgrunnsjekk? Var selv på intervju 11. Mars i Stavanger. Fikk epost om bakgrunssjekk fredag for 2 uker siden. Fikk beskjed om at jeg ville få et tilbud forrige fredag. Men det var fordi jeg spurte om å få tilbakemeldig, da det var andre firmaer inne i bildet. Gratulerer! Hvor har du fått plass? Ringte du dem eller sendte du mail da det var andre tilbud inne i bildet? De kunne ikke si hvor jeg ville få plass, da intervjuene ikke var ferdige. Se innboksen din Lenke til kommentar
kalleklovnshu Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Conocophillips fikk jeg svar dagen etter interjue og fikk alt av papirer 2 dager etter Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Er det noen her innenfor kjemiprosessfaget som har blitt tilbudt lærlingplass, evt fått svar om bakgrunsjekk? Endret 29. mars 2014 av Undercover Lenke til kommentar
ElektroOffshore Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hei, Lurer på om det er noen som har fått tilbakemelding eller blitt innkalt til intervju som elektriker lærling hos BP eller ConocoPhillips? Har selv søkt på disse, men har ikke fått noen tilbakemelding. Når jeg logger meg inn på portalen hos ConocoPhillips så står det kun "secondary review", men slik har det stått siden midten av februar. Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 nå har jeg fått epost ifra higer rights/ statoil for å gå videre i rekruteringsprosessen i statoil Har ikke fått tlf av conoco enda :/ Har fått avslag av BP :/ Lenke til kommentar
ElektroOffshore Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Low'n'Slow1 har vel søkt som industrimekaniker utfra tidligere innlegg, men er det noen andre som har søkt lærling som elektriker og har fått tilbakemelding? Har selv fått avslag fra Statoil og Shell, men venter på svar fra BP og ConocoPhillips. Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Da har jeg takket nei til tilbud av conoco, og takket ja til Statoil- offshore Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Low'n'Slow1 har vel søkt som industrimekaniker utfra tidligere innlegg, men er det noen andre som har søkt lærling som elektriker og har fått tilbakemelding? Har selv fått avslag fra Statoil og Shell, men venter på svar fra BP og ConocoPhillips. Jeg har søkt elektro, og venter ennå på svar fra BP og Phillips.. Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Low'n'Slow1: Gratulerer så mye med plass! Venter selv på svar, må først igjennom bakgrunnssjekk! Tror både Conoco phillips og Shell er ferdig med sine utvelgelser, er flere uker siden jeg fikk svar fra dem. Går forøvrig kjemiprosess, vet ikke om det har noen betydning. Lenke til kommentar
ElektroOffshore Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Low'n'Slow1 har vel søkt som industrimekaniker utfra tidligere innlegg, men er det noen andre som har søkt lærling som elektriker og har fått tilbakemelding? Har selv fått avslag fra Statoil og Shell, men venter på svar fra BP og ConocoPhillips. Jeg har søkt elektro, og venter ennå på svar fra BP og Phillips.. Jeg fikk svar fra ConocoPhillips i dag og ble dessverre ikke tatt ut til intervju. Men har ikke hørt noe fra BP ennå. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fikk også avslag fra phillips idag Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Venter på tilbakemelding fra Hydro Aluminium Årdal... Lang pendlevei, men må man, så må man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå