kalleklovnshu Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) vert på intervju med conocophillips i dag spendt på resultatet, sjansen er jo 1/3,5 for å få plass får se om du blir min framtidige kollega Endret 25. mars 2014 av kalleklovnshu Lenke til kommentar
kalleklovnshu Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Du får sannsynlig svar i morgen det fikk jeg dagen etter på Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Nice ? På tlf eller epost? Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Er det noen som har hørt i fra Statoil angående bakgrunnsjekk eller som har fått eventuelt avslag om læreplass? Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Nei, men slik jeg forstod det så bruker Statoil et eksternt firma, som ringer de som er aktuelle som lærlingkandidater for å sjekke opp at identiteten deres stemmer. Denne samtalen vil foregå på Engelsk.Tilbudene blir sendt ut i begynnelsen av mai. Dersom man får tilbud hos andre lærebedrifter i mellomtiden, er det mulig å ringe Statoil mellom 10-16 april, for å høre hvor man ligger an i løypa. De vil da kunne gi deg et muntlig svar, som vil være like gjeldende som et skriftlig tilbud. Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Ja, de bruker HireRight som eksternt firma for å utføre bakgrunnsjekk som så sender ut Mail til de aktuelle kandidatene. Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Ja, har du fått mail da, siden du lurer ? Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Nei, men kjenner en som har Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Nice, lenge siden han var på intervju da? Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg har ikke fått telefon ifra conoco i dag, men kommer vel ved løp av uken Har hørt om en som fikk avslag på Epost allerede i dag, som var på intervju i går Lenke til kommentar
kalleklovnshu Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg har ikke fått telefon ifra conoco i dag, men kommer vel ved løp av uken Har hørt om en som fikk avslag på Epost allerede i dag, som var på intervju i går oki fikk svar dagen etter jeg, me var bare 2 på intervju på 2 stilinger så derfor det gikk fort, venter på brevet i posten jeg skal skrive under på nå. Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det noen her som har blitt tilbudt plass til Statoil i år? Isåfall, hvor lang tid etter endt intervju gikk det før du ble tilbudt plass? Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det noen her som har blitt tilbudt plass til Statoil i år? Isåfall, hvor lang tid etter endt intervju gikk det før du ble tilbudt plass? Hei! Jeg var på intervju mandag 24. I dag fikk jeg beskjed om en bakgrunns sjekk.. vet ikke om det vil si at jeg får plass eller ikke... Lykke til hvis du også har søkt!: ) Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Blir alle som har vert på intervju kontaktet av HireRight? Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 M-lærling: Har sendt deg melding i innboks. Lenke til kommentar
Kaken95 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Var på intervju for et par uker siden men har ikke hørt noe enda fra HireRight, holder de fortsatt på å sende ut? Endret 9. april 2014 av Kaken95 Lenke til kommentar
Undercover Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Det var vel aktuelle kandidater som skulle bli kontaktet av HireRight, så vet ikke helt hvordan man skal se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå