M-lærling Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 takk. litt nerver no Ingen i klassen min som vet om prosess gutta hadde fått noe Har nå fått vite at kjemi og prosess fag har fått svar Lenke til kommentar
gpk Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Off. Kjedelig :-/ då ble ikke det innkalling i år . Lenke til kommentar
Automatician Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) . Endret 24. oktober 2014 av Automatician Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Off. Kjedelig :-/ då ble ikke det innkalling i år . Det er jo ikke sikkert at dem er ferdig med innkalling Jeg er fra Nordland, intervjuet skal være i bodø. det kan hende at dem bare har sendt invitasjon til de som skal til bodø jeg er ikke kjent med systemet så jeg kan ikke si noe helt sikkert Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar
gpk Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Han ene hadde fått intervju i bergen, der jeg er fra. Skal jo ikke si sikkert at de er ferdige med innkalling, men virker som de sender ut alle med en gang. Hvis vi ser på forumet som var skrevet i fjor, så ser det ut som alle fikk innkalling samme dag. Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Han ene hadde fått intervju i bergen, der jeg er fra. Skal jo ikke si sikkert at de er ferdige med innkalling, men virker som de sender ut alle med en gang. Hvis vi ser på forumet som var skrevet i fjor, så ser det ut som alle fikk innkalling samme dag. Ja ok. vil du fortelle om karakterer og fravær? Lenke til kommentar
Automatician Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) . Endret 24. oktober 2014 av Automatician Lenke til kommentar
gpk Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det vill stå at den er under behandling helt til du får avslag i sommer. Så det har ingen betydning. Men hvis de andre fikk etter de som fikk innkalling den 6 februar, så er det bare å håpe. Fikk selv innkalling då i fjor :-) vi krysser fingrene :-) Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Noen som vet hvor mange som blir innkalt til intervju i automatiseringsfaget? Endret 22. februar 2014 av Bassebasse Lenke til kommentar
mmni Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ka skjedde me innleggene mine da... jaja skriva på ny då. Når eg va t intervju hadde eg 4 dagar fra vg1 å 2 dager fra fyste halv år pga svangerskapskvalmen da.. forferdlig!! ellers hadde eg 5,25 i snitt program fag vg1 å 5,25 i snitt på vg2:) Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Fikk svar igår om at det ikke ble noen innkallelse på meg i år heller "( Kjemi prosess dersom noen lurte Lenke til kommentar
C:\Ondre Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Noen som har søkt på dataelektronikerplass hos Statoil som har fått svar? :-) Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg skal på intervju i bergen nå til uken som industrimekaniker 6 i snitt på vg1 med 1 dag og 2 ttimer fravær 5.2 i snitt vg1(1.term) med 0 dager fravær Gleder meg/gruer meg til å delta på mitt første intervju Lenke til kommentar
hefjni Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Noen som har gått vg2 elenergi og søkt statoil? bor i nordland Søkte men fikk avslag hadde i snitt 5,2 med alle fag å eksamen 5,5 i bare programfag vg1: 1 fraværsdag pga begravelse vg2: 3 dager og 6 timer som er dokumentert fordi jeg tok sertifikat til bil hadde jeg gode eller dårlig sjanse for å komme inn? Lenke til kommentar
lærling01 Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Noen her som vet hvor stor andel av de som blir innkalt til intervju som får jobb? Si at det er lyst ut 5 stillinger, hvor mange kaller de inn til intervju? Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Som industrimekaniker, er det 500 søkere til 26 plasser Lurer på om det var en 60-80 personer som skulle på intervju Lenke til kommentar
gpk Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 noen som har hørt noe fra andre lærebedrifter angående intervju eller avslag. bedrifter som shell, conoco, bp og eni ? Lenke til kommentar
C:\Ondre Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Har vært inne på intervju hos BP denne uka. Endret 8. mars 2014 av C:\Ondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå