Automatician Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) . Endret 24. oktober 2014 av Automatician 1 Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Vg1 = 3,83 i snitt. 2 dager fravær ( moped kjøretime 1 dag ) ( punktering på bakhjul på moped 1 dag ) Vg2 = 4,5 i snitt. 0 dager fravær Vg3 = 5 i snitt. 1 dag fravær (begravelse) Har vert utplassert i Hammerfest LNG 3 uker, siste dag idag. bor i Nordland Bra jobbet! Heldig som hadde muligheten til å være utplassert der Oppretta selv en ny lærling bedrift for skolen nå som jeg har vært utplassert på Goodtech Solutions. Så hvis det ikke blir noe Statoil så er Goodtech Solutions et veldig bra å "falle" tilbake på Takker jaa ! den var jeg veldig heldig med! så bra! greit å ha en plan B Lenke til kommentar
gpk Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Da har jeg fått innkalling til intervju grattis. de sender vell ut alle invitasjonene på en dag? så ser ikke bra ut for oss andre :-/ når klokken fikk du mail? noen i prosess som har fått innkalling? eller noen andre i det hele tatt? ??? Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Fikk selv inkalling i dag, jeg og en til i klassen. Vi går på Strømmen VGS i Akershus, Dette blir spennende 1 Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hva fag går du ? :-) Går Automatisering VG3, Ser mange legger ut karakterer og fravær , så hvis noen lurer: Gj.snitt. VG1 - 5,0 5 dager og 4 timer fravær(sykdom og kjøretimer) Gj.snitt. VG2 - 5,1 1 dag og 4 timer fravær(kjøretimer) Gj.snitt. VG3(1.term.) 5,5 0 dager og 0 timer fravær Lenke til kommentar
gpk Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Det er bare å gratulere. :-) det kan se ut som om at det er automasjon som kanskje har fått innkalling i dag då, og resten kommer neste uke ? Ikke vet jeg. Hvertfall ikke noen i kjemiprosess som har fått intervju her inne enda virker det som. Bare å krysse fingrene folkens :-) Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Da har jeg fått innkalling til intervju grattis. de sender vell ut alle invitasjonene på en dag? så ser ikke bra ut for oss andre :-/ når klokken fikk du mail? noen i prosess som har fått innkalling? eller noen andre i det hele tatt? ??? Fikk svar rundt 13-14 tia idag. De sendte hvertfall ut til industrimekaniker og automasjon da de skreiv litt feil på mitt svar,, men det ordnet dem på ) Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Det er bare å gratulere. :-) det kan se ut som om at det er automasjon som kanskje har fått innkalling i dag då, og resten kommer neste uke ? Ikke vet jeg. Hvertfall ikke noen i kjemiprosess som har fått intervju her inne enda virker det som. Bare å krysse fingrene folkens :-) Jeg skal på intervju i bodø. Jeg er fra Nordland så det kan hende de bare har sendt ut mail til de som skal til bodø Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Det er bare å gratulere. :-) det kan se ut som om at det er automasjon som kanskje har fått innkalling i dag då, og resten kommer neste uke ? Ikke vet jeg. Hvertfall ikke noen i kjemiprosess som har fått intervju her inne enda virker det som. Bare å krysse fingrene folkens :-) Jeg skal på intervju i bodø. Jeg er fra Nordland så det kan hende de bare har sendt ut mail til de som skal til bodø Tviler, da jeg skal til Bergen. Lenke til kommentar
gpk Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Til dere som fikk intervju. Hva stod det i mailen ? Hva skjer på intervjuet. ? Var avsenderen av mailen en fra statoil personlig ? I fjor var avsender gjennom webrecruiter. Og intervjuet var delt inn i gruppeoppgaver. Derfor jeg spør. Tar sikkert lenger tid å sende personlig mail til alle enn å sende gjennom webrecruiter. Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Til dere som fikk intervju. Hva stod det i mailen ? Hva skjer på intervjuet. ? Var avsenderen av mailen en fra statoil personlig ? I fjor var avsender gjennom webrecruiter. Og intervjuet var delt inn i gruppeoppgaver. Derfor jeg spør. Tar sikkert lenger tid å sende personlig mail til alle enn å sende gjennom webrecruiter. tror det var en statoil person, ikke noe webrecruiter Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Til dere som fikk intervju. Hva stod det i mailen ? Hva skjer på intervjuet. ? Var avsenderen av mailen en fra statoil personlig ? I fjor var avsender gjennom webrecruiter. Og intervjuet var delt inn i gruppeoppgaver. Derfor jeg spør. Tar sikkert lenger tid å sende personlig mail til alle enn å sende gjennom webrecruiter. Var ikke veldig personlig nei Starter med: "Kjære søker". Navnet mitt ble ikke nevnt en eneste gang i emailen. Men den var ikke gjennom webrecruiter. Dagsplan: -Oppmøte -Velkommen - Gruppeoppgave/intervju. Endret 21. februar 2014 av Bassebasse Lenke til kommentar
gpk Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 stod det at du var innkalt innen automasjon, eller stod det ikke noe om faget ditt? du vet ikke om noen på skolen din som ble kalt inn i kjemiprosess? Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 stod det at du var innkalt innen automasjon, eller stod det ikke noe om faget ditt? du vet ikke om noen på skolen din som ble kalt inn i kjemiprosess? Jepp, stod automasjon vet ikke det nei. kan sjekke.. Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 takk. litt nerver no Ingen i klassen min som vet om prosess gutta hadde fått noe Lenke til kommentar
gpk Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Når er det dere skal på intervju ? :-) Lenke til kommentar
M-lærling Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Når er det dere skal på intervju ? :-) 24 mars Lenke til kommentar
al_Bassini Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Når er det dere skal på intervju ? :-) 6. Mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå