Sectumsempra Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Hvor kan jeg se GoT sesong 4 bortsett fra HBO og CMore?Kommer NRK til å vise det?Edit: Når jeg sa HBO mente jeg HBO på tv og internett. Endret 18. februar 2014 av Sectumsempra Lenke til kommentar
Sectumsempra Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Online Hvis du mener Pirate Bay etc.. så er svaret nei. Jeg har dårlig hørsel så jeg trenger tekst. Foretrekker også god kvalitet. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Bare å laste ned subtitles det. Subscene.com er en bra side. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Online Hvis du mener Pirate Bay etc.. så er svaret nei. Jeg har dårlig hørsel så jeg trenger tekst. Foretrekker også god kvalitet. Det finnes subtitles... http://subscene.com/ Lenke til kommentar
Continum Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 HBO lar ikke NRK sende Game of Thrones før det har gått minimum 9mnd etter release. Kilde: https://www.facebook.com/nrkinfo/posts/571021229638780 Men hvorfor ikke bruke HBO Nordic? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Selv skaffet HBO Nordic, kun for å se serien. Betaler med glede den prisen for å se, og støtte serien. Dumt det med NRK, men når HBO setter foten ned, er det vel lite de kan gjøre. Men sender NRK serien enda? Mener det var snakk om at de skule kutte ut serien helt pga dette? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 NRK og HBO har vel fortsatt denne avtalen på serier de allerede har avtale på, feks GoT, Girls m.m. men på nye serier (f.o.m. i fjor?) har de ikke samma avtale lengre. NRK har akkurat sendt sesong 3 av serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå