Gå til innhold

Noen som har erfaringer med s5000


Anbefalte innlegg

Noen som har fått s5000 i hus og testa det litt skikkelig selv enda?

 

Tenker egentlig på alle umiddelbare og mer gjennomtenkte inntrykk dere har fått. Alt ifra shutterlag og komprimering til ting som linsekvalitet og fargegjengivelse.

 

Hilsen en som spent venter på sitt eget s5000...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk mitt s 5000 på onsdag og har tatt ca 150 bilder med det og er kjempefornøyd. Har ikke fått prøvd alle manuelle innstillinger på det siden det er mitt første digital kamere, men det er et stort fremmskritt fra de vi har her på medialinja. Har ikke fått forstørra bildene ennå pga mangel på pc, så jeg har ikke fått sett helt hvordan kvaliteten er men de ser bra ut på lcd skjermen

 

Storfornøyd s 5000 eier

Lenke til kommentar

Bare en ting å si om dette kamerat, helt supert på alle områder utenom ett, og det er det klart viktigste området, bildekvaliteten. Utrolig bra menyer, håndfølelse, brukervennlighet osv osv, bare det at bildene (i det lyset jeg har teste det til nå) ser ut som risengrynsgrøt, de får dessuten en fantastisk irriterende palettkniveffekt (både i jpeg og raw).

 

Har du lyst på dette kamerat råder jeg deg til å tenke deg meget nøye om. Stikk til en forhandler og test det og du kommer garantert til å elske det, MEN!! krev å få teste et par bilder og se på dem på en PC, liker du det fortsatt har du fått deg et kamera som kommer til å gi deg mye glede.

 

hilsen fersk s5000 eier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...