indahla Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg har kjøpt en del brukte 1.5TB disker og ønsker å lese ut SMART-info fra disse. Jeg har et adapter for å koble SATA-disker til PC'en via USB. Finnes det et program for å lese SMART-infoen? Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Vet at HDTune har en 15 dagers prøveversjon med full funksjonalitet som blant annet kan lese av SMART info Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg har kjøpt en del brukte 1.5TB disker og ønsker å lese ut SMART-info fra disse. Jeg har et adapter for å koble SATA-disker til PC'en via USB. Finnes det et program for å lese SMART-infoen? Det finnes ikkje ett, men flere hundre slike programmer. Et enkelt googlesøk så finner du sikkert 20 stk De fleste disktestprogram har også egen fane for smart info Lenke til kommentar
dbass Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 CrystalDiskInfohttp://crystalmark.info/software/CrystalDiskInfo/index-e.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå