Phithor Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg har en bror på 22 år som mangler 3-4 eksamener til VGS, og valgte etter utallige purringer å ikke melde seg opp til privatisteksamen nå i vår. Det betyr at han ikke kan fullføre til sommeren, og det i verste fall er 1,5 år til han har noe å gjøre. Han sliter med selvtillitt og tro på seg selv. Han har ingen driv. Han har ingen jobb(hadde, men den var ikke spennende nok til at han gadd å prøve å forlenge kontrakten), og bor hjemme på gutterommet. Det er ekstremt negativ stemning mellom han og mine foreldre med en gang dette blir et tema, og de klarer ikke å snakke om det. Jeg selv er eldre og snart ferdig med min utdanning. Jeg stemmer derfor for å kaste han ut på en skole eller et program eller lignende. Han er fysisik aktiv og ekstremt sosial. Jeg leter derfor etter tips til en folkehøyskole som har opptak midt på våren, jungelen er for stor til å tråle alle etter en. Gjerne tips meg om en søkeside hvor dette kan søkes opp. Multisport o.l. er sånne ting som han ville likt. Det kan være hvor som helst. Australia har kanskje sen opptakstid? Hva kalles tilsvarende folkehøyskole på engelsk? Takk for all hjelp, jeg er frustrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå