Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hallo! Jeg sitter her å lurer litt.... For et par dager siden kom madonion, sammen med NVIDIA ut med den ny skjermkort-test, som utføres via internett.. Jeg syntes dette var litt interrisant OSV. OSV, så jeg kjørte denne testen. Testen var bare en websiden som sto å svev i ca. 5 minutter, så poppet det opp et vindu, som sa hvilket skjermkort jeg hadde - ASUS v8200 Geforce3 Deluxe-, og hvor raskt Geforce3 Tit. 500 var! Geforce3 Tit. 500 var 11% raskere en mitt, derfor anbefalte de meg å oppgradere!!!!! å mente at jeg kom til å få mye bedre ytelse ut av maskina... Er dette bare et billig salgstriks fra NVIDIAS side?`Skjermkortet ditt blir ikke testet, men ser bare hvilket du har, og hva du hadde tjent på å oppgradere? Norwegian_Beret Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Dette hørtes jo helt latterlig ut! Har du GeForce 3 ser jeg veldig liten grunn til å oppgradere, ihvertfall til GeForce 3 Ti 500. Hvis du skulle oppgradert måtte det blitt til et GeForce 4 Ti 4400 eller helst 4600. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Kjørte samme testen, har også Asus V8200 GF3. Fikk samme resultatet som du og syntes anbefalingen om oppgradering var direkte latterlig . Hold på ditt Asus GF3 det e krute go. Yoda Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Link? Finner det ikke på Madonion eller Nvidia sine sider (leter sikkert ikke godt nok). Får se hva de sier om mitt GeForce 2mx Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Dette var litt rart da jeg har et X-micro GF3 ti 200, og jeg får også beskjed om at det er å anbefale en oppgradering til GF3 ti 500 men prosenten er lavere oss meg, bare 5% !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå