Kurt Lekanger Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Og nå er Nokias første Android-mobil sendt ut til utviklere.Offisielle pressebilder bekrefter Nokia X Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Regner med den vil koste noen få hundrelapper mtp de specsa. Lenke til kommentar
Cheree88 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ingen Google Play Store, en telefon i gusjegrønn plastikk og spesifikasjoner som toppet markedet for 3 år siden. Dette lukter det gull av, Nokia! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 480 x 800 punkter, en 1 GHz Snapdragon 200 tokjerneprosessor, 512 MB RAM, et 5 megapiksel kamera, (...) samt et 1500 mAh batteri. 2010 ringte og ville ha tilbake telefonen sin. Dette kommer til å bli bom. Ikke nødvendigvis fordi det er en low-end telefon, men fordi de ikke kommer til å kjøre Google sine tjenester. Hvilken annen telefonprodusent har lykkes med å gå i den retningen? Amazon? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Neppe noen hit i Norge, hvis den i det hele tatt blir solgt her. Men for noen millioner mennesker i U-land kan den bli en hit, når de oppgraderer fra Nokia 100 til Nokia X. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg tror ikke fraværet av Googletjenester har så stor betydning i segmentet denne er tiltenkt. 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ingen Google Play Store, en telefon i gusjegrønn plastikk og spesifikasjoner som toppet markedet for 3 år siden. Dette lukter det gull av, Nokia!Den er nok neppe beregnet på oss totalt bortskjemte nordmenn... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hva er egentlig poenget med denne telefonen? Om de skal fjerne alle fordelene med en Android telefon så hadde det vel egentlig vært bedre for de som skal bruke den om den hadde kjørt WP. Men vi får se, mulig den ikke er så "nedlåst" som jeg tror. Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ser ut som denne telefonen gjør det spiselig for Microsoft at Nokia bruker Android. Men Bing som søkemotor?! Jeg liker min Lumia 925, men er det én negativ ting så er det hvertfall Bing. Den nekter å tro at jeg vil ha engelske søk, oversetter, bruker synonymer osv slik at det jeg leter etter kommer gjerne på 17 plass (hvis jeg har flaks). Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Alle negative kommentarer, nå er det bare spørsmål om tid. Så kommer Nokia med en topp modell med Android. Samsung var rimelig dårlig på midten av 2000 tallet når Nokia var best. Om Nokia begynner å komme med topp modeller med Android så kommer de fort til topps igjen Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Sjansen for at Microsoft gir ut en toppspeccet Androidtelefon er nok null. Nokia selv har ikke lov å bruke navnet sitt på (smart)telefoner på flere år, og har heller ikke mobildisjon lenger etter at MS kjøpte den. Endret 18. februar 2014 av teitur Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 En android-telefon, uten noen av fordelene med det? Da kan de bare gi opp før de har begynt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 I "gamle" dager sa man at hvis man ville ha leketøy kjøpte man Nokia (med snake og greier), skulle man ha verktøy kjøpte man Ericsson. Denne så jo virkelig ut som et leketøy.. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Om Nokia begynner å komme med topp modeller med Android så kommer de fort til topps igjenHeller toppmodeller med MeeGo. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Alle negative kommentarer, nå er det bare spørsmål om tid. Så kommer Nokia med en topp modell med Android.Det er ikke usannsynlig det, men det blir isåfall en versjon av Android med alt av Google sine programmer strippet helt ut og erstattet med tjenester fra Nokia/Microsoft. Litt på samme måte som Amazon Kindle. Må huske på det at faktisk tjener ganske mye i patentlisenser per solgte Android enhet. Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg ler av nokia. Når ga de ut et bra produkt sist ? huker nokia 3310, resten er bare tåke. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Nokia 6680 var ganske digg da.. Lenke til kommentar
lockwyn Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Aktuelt kjøp for å ha på kjøkkenet, mens jeg tar oppvasken, en sjelden gang, hvert skuddår. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg ler av nokia. Når ga de ut et bra produkt sist ? huker nokia 3310, resten er bare tåke. Du har tydeligvis bodd i en hule i et par år 2 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Nokia har sprutet diaré på begge leggene med denne mobilen. Eneste som kan redde denne er custom ROMs som har alt det Android kan tilby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg