cdahl85 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Forslag? til overklokking av amd barton cpu'er (XP2500+)... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 1.Swiftech MCX462V 2.Thermaltake SLK900 3.Swiftech MCX462+ 4.Thermaltake SLK800 5.Alpha PAL 8045 (i den rekkefølge) Det finnes muligens ribber som kan presse seg inn i mellom, uten at jeg vet navnet på disse. Viften velger du selv ut fra støynivå. 80mm eller 92mm (på mcx462v), eller 120mm med funnel (har ikke erfaring med funnel) Goop bør være artic silver 3 eller tilsvarende (as5 kommer jo ut snart?) DrErling Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 ok hvor finner jeg disse viftene da, hvertfall ikke på komplett.no. Bare web butikker elle? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 ok hvor finner jeg disse viftene da, hvertfall ikke på komplett.no. Bare web butikker elle? En annen mener at microplex selger det, og hvis det stemmer får du også kjøpt det på Digital Impuls som er både webbutikk og "vanlig" butikk i Oslo. De har ikke alt på lager, men de tar inn alt microplex selger til samme pris, og null porto Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 It's me - takker, gamle iq-data, sant? like ved komplett i byen Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CoolerMaster AERO 7+ (som de bl.a selger på komplett.no) er jeg i hvert fall fornøyd med... "knuser" Volcano 11 i denne testen: http://www.thetechlounge.com/review.php?RE...EVIEWDIR=aero_7 Jon Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg anbefaler Tsunami koster bare 225 kr ++ frakt og er en veldig bra og stillegående vifte, du får også med goop på kjøpet men den er ikke verdens beste. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet633.htm Har klokket min xp 2500 en del nå, og kjører bare på 42 grader med den:)) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CoolerMaster AERO 7+ (som de bl.a selger på komplett.no) er jeg i hvert fall fornøyd med... "knuser" Volcano 11 i denne testen: http://www.thetechlounge.com/review.php?RE...EVIEWDIR=aero_7 Jon Alt jeg vet om den er at den bråker som FY - den lager så mye lyd at det er utrolig! - på full styrke bråker den mer en sentralstøvsugeren vår - få folk som har den på maks da men uansett bråker den som F**** Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CoolerMaster AERO 7+ (som de bl.a selger på komplett.no) er jeg i hvert fall fornøyd med... "knuser" Volcano 11 i denne testen: http://www.thetechlounge.com/review.php?RE...EVIEWDIR=aero_7 Jon Alt jeg vet om den er at den bråker som FY - den lager så mye lyd at det er utrolig! - på full styrke bråker den mer en sentralstøvsugeren vår - få folk som har den på maks da men uansett bråker den som F**** Ja, du har rett, men det er helt unødvendig å ha den på max. Kjører min på ca 2400rpm (1900~4500) og det gir meg 42 grader idle. Ribba i rent kobber, samt den litt spesielle viftekonstruksjonen, gjør underverker! Jon Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CoolerMaster AERO 7+ (som de bl.a selger på komplett.no) er jeg i hvert fall fornøyd med... "knuser" Volcano 11 i denne testen: http://www.thetechlounge.com/review.php?RE...EVIEWDIR=aero_7 Jon Alt jeg vet om den er at den bråker som FY - den lager så mye lyd at det er utrolig! - på full styrke bråker den mer en sentralstøvsugeren vår - få folk som har den på maks da men uansett bråker den som F**** Ja, du har rett, men det er helt unødvendig å ha den på max. Kjører min på ca 2400rpm (1900~4500) og det gir meg 42 grader idle. Ribba i rent kobber, samt den litt spesielle viftekonstruksjonen, gjør underverker! Jon Bryr du ikke deg om lyd er den jo SJEFSVIFTE - det skal den ha - !!ANBEFALES!!(for folk som sjiter i desibelene ) Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nei, men hør nå hva jeg sier da :x På den hastigheten jeg kjører den (ca 2400rpm) hører jeg den ikke i det hele tatt... Og den kjøler fortsatt mer enn nok. Jon Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skal du ha full guffe kjøling anbefaler jeg swiftech mcx462+ i kombinasjon med 80mm delta vifte og arctic silver 3. Denne løsningen bruker jeg fordi jeg har ingenting imot støy. Jeg har klokket opp min barton 2500+ til 2.4 GHz, hvor den er på 43 grader på maks load og 40 på idle. Men som sagt dette er full guffe kjøling og støyer som bare det. Lenke til kommentar
Blyfri Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 GlobalWin CPU-Vifte Socket A/7/370/FCPGA FSP82, Opp til XP 2600+ kr 129,00 på mshop.no Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 1.Swiftech MCX462V2.Thermaltake SLK900 3.Swiftech MCX462+ 4.Thermaltake SLK800 5.Alpha PAL 8045 Thermalright . Har nettop kjøpt en Thermalright SLK947 som er den nyeste modellen til Thermalright for Socket A. Det er en ny forbedret versjon av SLK900. Du kan sette 70, 80 eller 92mm vifte på den. Det følger med alt av feste løsninger + en goop, vet ikke hvor bra goopen er. Har ikke fått testet den enda siden toweret mitt ikke har ankommet enda . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå