Albert Andersson Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Gråmåke ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Den følger godt med på hva fotografen foretar seg trur jeg .Flott komp Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Den følger godt med på hva fotografen foretar seg trur jeg .Flott komp Albert. Hei, Kai Petter. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Ja, den har sideblikk mot meg, - lurer vel på hva "han der driver med" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei Albert, Flott dette - sylkvass i både blikk og fjær. Øyet dens fanger blikket mitt momentant på grunn av den lyse irisen. Synes også det gjorde seg med de transparente fjærene på vingen hvor himmelen synes gjennom - det gjør det hele ganske luftig og man føler litt på aerodynamikken mvh Jan Jan Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Hei Albert, Flott dette - sylkvass i både blikk og fjær. Øyet dens fanger blikket mitt momentant på grunn av den lyse irisen. Synes også det gjorde seg med de transparente fjærene på vingen hvor himmelen synes gjennom - det gjør det hele ganske luftig og man føler litt på aerodynamikken mvh Jan Jan Hei, Jan. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Dette bildet har blitt liggende en stund, og jeg ble ikke fornøyd med det, - inntil jeg fulgte dine råd og tips, så jeg er deg stor takk skyldig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Stilig dette Albert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Stilig dette Albert! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg