sore Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Designen er helt klart ikke for alle.Test: Tesoro Kuven Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Dere velger faktisk å bruke "designen"? Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet. 1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Dere velger faktisk å bruke "designen"? Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet. Voks opp, leser du artikkelen eller sitter du på krakken din klokka 6 om morran for å finne skrivefeil? Jeg ville valgt mange spillhodesett før jeg hadde kjøpt det der. blant annet flere av Corsair sine Det så veldig juglete ut... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-194400 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Har et par Plantronics GameCom 760 som jer er veldig fornøyd med, de er i grunn ganske like disse også. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Dere velger faktisk å bruke "designen"? Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet. Frem til forrige uke var "designen" det eneste riktige, da det er et hankjønn. Det ble imidlertid endret 12. februar og er nå valgfritt: http://www.sprakradet.no/Toppmeny/Aktuelt/Fire-endringar-i-rettskrivinga-og-skrivereglane/ 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Dere velger faktisk å bruke "designen"? Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet. Frem til forrige uke var "designen" det eneste riktige, da det er et hankjønn. Det ble imidlertid endret 12. februar og er nå valgfritt: http://www.sprakradet.no/Toppmeny/Aktuelt/Fire-endringar-i-rettskrivinga-og-skrivereglane/ O.o Kult, ventet lenge på den.. Uansett, hadde valgt Vengeance 1500v2 over dette gitt. Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 MOrsomt at dere skrivar at ingen andre lager firkantede headset, og så har dere test på 2 stk presentert på framsia??? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Et design - designet. Woop woop Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 MOrsomt at dere skrivar at ingen andre lager firkantede headset, og så har dere test på 2 stk presentert på framsia??? Vi justerte vinklinga litt nå - for å få frem at det er snakk om et spillhodesett. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Dere velger faktisk å bruke "designen"? Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet. Frem til forrige uke var "designen" det eneste riktige, da det er et hankjønn. Det ble imidlertid endret 12. februar og er nå valgfritt: http://www.sprakradet.no/Toppmeny/Aktuelt/Fire-endringar-i-rettskrivinga-og-skrivereglane/ Det eneste riktige, ifølge Språkrådet. Språkrådet, som er en latterlig gjeng nisser som gjør bestemmelser som strider rett imot den naturlige utvikligen av språket vårt. Dere velger faktisk å bruke "designen"? Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet. Voks opp, leser du artikkelen eller sitter du på krakken din klokka 6 om morran for å finne skrivefeil? Dette har ingenting med skrivefeil å gjøre, og hva har tidspunktet jeg kommenterte med hva jeg skrev å gjøre? Endret 18. februar 2014 av Ifrit777 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå