crazylazyboy Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg har 4 skjeer whey i 6 dl melk etter trening, det er ca 65g protein. Det tilsvarer altså en shake annehver dag omtrent, et prisnivå jeg kan ligge på. Skal si det viser resultater også 6 dl melk og 4 skjeer tilsvarer mer en 65g bare melken din må være tilsvarer 20 g protein du ligger mer en 65 du, nå vet jeg ikke Hvormye dem skjeen tilsvarer det står 3 scoops 125 g men lengre ned på amoumt serving per 125 g tilsvarer 30,4 g protein var ikke så mye ? så ligger da på 45 g protein blandet med 4 dl. Skal vi se Jeg bruker Q-lettmelk, det er 34g protein pr liter. 34gx0,6=20,4g Så målte jeg fire skjeer pulver til 105g Jeg bruker starnutrition whey-80 sjokolade nå og der er 76g protein pr 100g. 76gx1,05=79,8. Så du har faktisk helt rett, jeg har tatt mye mer enn jeg har trodd 100g pr shake Lenke til kommentar
Superman1 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hvordan bør en sprinter trene for økt muskelstyrke? Noen som vet? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Hvordan bør en sprinter trene for økt muskelstyrke? Noen som vet? skulle ønskt det var enkelt men tror det kreves lang tid at en spiser som en okse trener f.eks om morgenen 5-6 styrke trening, og etter 5-10 t kanskje da kondis trening, du ser jo alle disse utøverne veier veldig lite men er ofte markert, Skulle gjerne spurt bolt burde se hvordan han klarer å være så stor og rask. Lenke til kommentar
Superman1 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvordan bør en sprinter trene for økt muskelstyrke? Noen som vet?skulle ønskt det var enkelt men tror det kreves lang tid at en spiser som en okse trener f.eks om morgenen 5-6 styrke trening, og etter 5-10 t kanskje da kondis trening, du ser jo alle disse utøverne veier veldig lite men er ofte markert, Skulle gjerne spurt bolt burde se hvordan han klarer å være så stor og rask. Vet du om hvilken form for styrketrening de må drive med? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Hvordan bør en sprinter trene for økt muskelstyrke? Noen som vet?skulle ønskt det var enkelt men tror det kreves lang tid at en spiser som en okse trener f.eks om morgenen 5-6 styrke trening, og etter 5-10 t kanskje da kondis trening, du ser jo alle disse utøverne veier veldig lite men er ofte markert, Skulle gjerne spurt bolt burde se hvordan han klarer å være så stor og rask. Vet du om hvilken form for styrketrening de må drive med? hadde jeg visst det, hadde jeg ikke laget dette innlegget. De har jo proffosjonell private trenere rundt seg som vet hvor mye kalorier de skal ha i seg og lager planer for dem. Vet ikke om du har sett et show der de visste private trenere tar sykt betalt så det for noen dager siden, skjønner hvorfor de har det ikke så vanskelig å komme i form. Men anbefaler strenghts lifts programmet merker framgang allerede etter 4 treninger Endret 27. februar 2014 av lion33 Lenke til kommentar
sondrejens1 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Tipper Bale brukte droids! Han hadde selvfølgelig sikkert oppfølgning veldig masse for å se til at ting holdt seg som det skulle! Mange kjendiser som gjør det vil jeg tro. Som f.eks 50 cent! Når du ikke har føkkings peiling kan du vel heller slutte å anta og tro. Er det en ting som faktisk tikker meg av så er det dere som automatisk tror at folk som har jobbet seg ihjel for kroppen sin bruker steroider. Ja, mange gjør det nok, men ikke sleng det rundt dere uten at dere er sikre. Whenever this question comes up, people use the "he has a professional cook/trainer/driver" argument to justify why he gets the results of several years of training in a short time. Anyone who's actually tried any of the strenght programs recommended, the kind where you push your body as hard as it can and you feel the limits of your body's ability to recover, know that even if you did have 24 hours a day completely free to focus on training, you can only make so much progress. I'm not saying that all these actors do SS (Starting Strenght), they use other training programs, but the principles are the same. You can only work so hard, and you need a certain amount of time for recovery no matter how well you pay your staff. When it comes to the diet, I've done IIFYM and I've tried eating clean and all that stuff, and none of it improved my recovery besides getting enough calories and protein, and a minimum of fats and carbs. So no matter how awesome your dietician or your cook is, it won't take you from anorexic to Batman in 6 months by itself. You need drugs. Lots of them. And then the amount of hours you train, your program and your diet will most likely also have a bigger impact. "Du får 10 millioner dollar hvess du oppnår denne vekta innen 1 år. Det e din eineste jobb og du vil få alt du treng til å nå den." Koffør skulle han ikkje ta steroida? No hatin', trengs fortsatt mye dedikasjon og hard jobbing, no doubt. Det e ikkje vektoppnåelsen, men tidsramma. 55kg - 86kg på ett år? Skjer ikkje. Følte bare for å oppklare detta ;p 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dere har selv sett hvordan Christian Bale ble fra 86,5 kg til 55 kg for rollen i the machinist , og i løpet av et år ble han igjen 86,5 for Dark knight rollen, jeg tenkte hvordan er det mulig? Jeg vet man må spise mye, tenkte kanskje prøve å spise hver 2-3 time , prøve å spise så mye som mulig- men samtid drikke protein shakes så ofte som mulig- det er det siste jeg lurer på om det vil hjelpe ? - er det sånn at kroppen har en grense for hvor mye protein du kan ta i løpet av en dag ? (...) Bale har nok ikke kun hatt i seg proteinshake nei.. Personlig trener, kokk og 5mil dollar som gullerot. Pluss så masse anabole han bare vil. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kan jeg virkelig bli sterk og legge på meg kg med stronglifts? Det hele virker så lite trening, jeg trenger nå likssom over 1 og 30 min, hver annen hverdag. Mitt mål er å bli biff, ganske sterk og stor, ikke for mye men ikke for lite, jeg leste litt om det og det virket som det ikke var noe for de som vil bli pumpa? stemmer det ? eller gjør det ikke ? Skal jeg liksom ikke trene noe biceps, rygg og bein? , jeg skjønner jeg får trent disse på hver av øvelsene, men dere skjønner hva jeg mener. Jeg tenkte å prøve det, hvis jeg blir større og sterkere. Vil ikke hole figuren liksom som jeg er. vil bli større fra 75kg til 85. Det jeg ikke skjønte helt er - er det sånn at jeg tar 5 sett med squat , hvorfor står det bare 1x5 på markløftning - deadlift? kan noen vise eksempel . er det først oppvarming 5 sett, er det totalt 25 repetisjoner ? Workout A Workout B Squat 5x5 Squat 5x5 Bench Press 5x5 Overhead Press 5x5 Barbell Rows 5x5 Deadlift 1x5 3 treningsøkter i uka. Det står 1*5 på markløft fordi du trener mye de samme muskelgruppene som du gjør i knebøy. Ved å gjøre for mange sett med den tunge belastningen i markløft i tillegg til de 3 øktene du kjører knebøy per uke, så vild et føre til at du stagnerer før du vet ordet av det, og ikke minst får alt for lite restitusjon. Du trener rygg med disse øvelsene her. Du trener ryggen når du kjører knebøy, markløft, militærpress og roing. Du trener også biceps når du kjører roing. Hva i alle dager tror du at du trener når du kjører knebøy og markløft om ikke hovedsakelig beina? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Kan jeg virkelig bli sterk og legge på meg kg med stronglifts? Det hele virker så lite trening, jeg trenger nå likssom over 1 og 30 min, hver annen hverdag. Mitt mål er å bli biff, ganske sterk og stor, ikke for mye men ikke for lite, jeg leste litt om det og det virket som det ikke var noe for de som vil bli pumpa? stemmer det ? eller gjør det ikke ? Skal jeg liksom ikke trene noe biceps, rygg og bein? , jeg skjønner jeg får trent disse på hver av øvelsene, men dere skjønner hva jeg mener. Jeg tenkte å prøve det, hvis jeg blir større og sterkere. Vil ikke hole figuren liksom som jeg er. vil bli større fra 75kg til 85. Det jeg ikke skjønte helt er - er det sånn at jeg tar 5 sett med squat , hvorfor står det bare 1x5 på markløftning - deadlift? kan noen vise eksempel . er det først oppvarming 5 sett, er det totalt 25 repetisjoner ? Workout A Workout B Squat 5x5 Squat 5x5 Bench Press 5x5 Overhead Press 5x5 Barbell Rows 5x5 Deadlift 1x5 3 treningsøkter i uka. Det står 1*5 på markløft fordi du trener mye de samme muskelgruppene som du gjør i knebøy. Ved å gjøre for mange sett med den tunge belastningen i markløft i tillegg til de 3 øktene du kjører knebøy per uke, så vild et føre til at du stagnerer før du vet ordet av det, og ikke minst får alt for lite restitusjon. Du trener rygg med disse øvelsene her. Du trener ryggen når du kjører knebøy, markløft, militærpress og roing. Du trener også biceps når du kjører roing. Hva i alle dager tror du at du trener når du kjører knebøy og markløft om ikke hovedsakelig beina? du er litt sent ute kompis vi har funnet ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå