sssss Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei. Jeg har ett lite problem @ home.. I går kveld ble linja ufattelig ustabil. (Bluecom 704/128), så jeg tok og bytta til ett annet nettverkskort, men det hjalp jo ikke akuratt mye.. Tok og resetta driverne til nettverkskortet (det intregrerte) flere ganger, og hver gang etter det så funka det ihvertfall litt, men ikke så jeg kunne bli overraska.. Prøvde og "stressteste" den i natt, med nedlasting av ting fra diverse programmer og nettsider, men det visste seg at den skulle bli disconnecta da og.. Noen som har tips om hva som kan være galt? hvis det ikke ordner seg så får jeg ta og ringe bluecom for og få de til og ta en liten feilsøking på linja... Har hatt den linja i ca 5 - 6 mnd, og den har ikke vært så ustabil før, som i går/natt Lenke til kommentar
sssss Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 adsl linja funker perfekt på laptopen, så det må være en intern feil i den stasjonære, men hva vet jeg ikke enda. Skal prøve og koble kabelen til den etter jeg har posta denne her Lenke til kommentar
boza Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Prøv å sette NIC i en annen PCI slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå