TheyStoleMyName Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Heisann, Jeg har et problem med stabil nett for å si det sånn. Når jeg spiller på macen så blir jeg bare kastet ut av spillet. Har testet hastigheten på (Speedtest.net) og får opp at jeg har: ca. 33 ping, 25 mbps download og 24 upload. Det som er greia er at jeg blir kastet ut av spillet og får en feilmelding på spillet om at jeg har "bad connection", men alle andre steder så er nettet på. Feks, Skype, facebook osv osv. Har noen andre opplevd dette? Eller vet noen hva dette er for no? Tusen takk. Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Hvilket spill? F.eks Counter Strike Runescape Tibia Osv.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Sjekk unntaksregler for programmerne i brannmur. Det kan også være ISP som har blokkert porter. Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Sjekk unntaksregler for programmerne i brannmur. Det kan også være ISP som har blokkert porter. Hvordan gjør jeg det? Har en Macbook pro Tusen takk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Med Eple så må du spørre noen andre... I Windows åpner man softwarebrannmuren og ser på programmer i unntaksregler for brannmuern (dvs hvilke programmer som får slipper gjennom). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå