vhguru Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei. Jeg har følgende problem: Jeg får ikke til å capture video fra mitt Sony Hi8 videocamera. Jeg har et 9800 All In Wonder m/"input-boks" koblet til skjermkortet. Kortet ble levert med Pinnacle Studio 8 software for videocapture/redigering. Under fliken "Capture source" i Studio 8 har jeg 2 valg: DV- kamera og skjermkortet mitt (ATI Rage Theater..). Jeg antar jeg må vlege sistnevte. Men probleme er at jeg ikke får opp bilde i preview ruten. Den er "svart som graven". Er det noen innstillinger jeg "har misset" eller noe annet lurt jeg må gjøre for å få dette til å funke?? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg vet bare hvordan det oppfører seg med mitt Pinnacle PCTV Pro kort: Nederste bit på capture-bildet har et symbol på hver side: Til venstre er det et skjerm-symbol som åpner opp en inngangsvelger blant annet. Der kan jeg velge Composite, S-video eller Tuner. Høyre side er et høyttalersymbol som åpner opp lydkontroller. I tillegg har jeg en kanalvelger under preview-bildet. Men jeg får ikke tatt opp i DV-format fra kortet, men det takler programmet som fulgte med TV-kortet, PCTV Vision. Lenke til kommentar
Krepsemannen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei! Jeg hadde samme problem,men hentet bara ned de nyeste driverne for Radeon.Etter å ha oppgradert driverne fungerte alt supert. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå