Maren95 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 vil dø og kommer til å ta deHvis du virkelig vil dø bør du gjøre det på en bedre måte, f.eks. en pistol mot det rette området av hodet. Tabletter er den dummeste selvmordsmåten. Jeg innrømmer at livet kan være ille, men som sagt har jeg brukt månedsvis på å lete etter en bra selvmordsmetode og den finnes ikke. Har du ingen å snakke med? Hva er det som plager deg mest? Hva må til for at du skal vente med å ta selvmord til i morgen? Skal ta tabletter på torsdag men er det noen av tablettene jeg kan droppe men like vel dø? Lenke til kommentar
Maren95 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Her er det et bilde fra en bok om selvmord. Det står at mellom 1,2 og 11,4% av de som prøver å overdosere på tabletter dør. Der står det også at det er en liten sjanse for at man får permanente skader så sjansen er også små for det! Men er jo sånn at 1 av 10 dør da Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hvis du vil våkne opp på sykehuset som en hjerneskadet grønnsak så ta de tablettene hvis du synes det er en bedre tilstand enn du er i nå, noe jeg er sikker på at det ikke er.... Lenke til kommentar
Maren95 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Men hvis du har tatt tablettene må du ringe 113 fordi den dosen er farlig. Hva er det som gjør at du ikke vil leve? Har ikke tatt dem, skal gjøre det på torsdag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Gjennom dialog med SSFF, Seksjon for selvmordsforskning og forebygging, har vi fått råd om hvordan vi skal behandle innlegg fra forumbrukere som vurderer selvmord. Tråden blir derfor stengt og vi henviser den eller de som måtte ha reelle tanker om dette, til profesjonell hjelp. Forumbrukerne her inne har ikke nødvendigvis nok kunnskap og forutsetning til å takle en situasjon som dette. Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe deg med den slags tanker. Vi oppfordrer deg på det sterkeste til å ta kontakt med en av disse for en prat. Du kan også ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS.Kriseinformasjon i nødstilfelleKrisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97)Kirkens SOS Chat (åpningstid mandag til fredag 18:30-22:30) Om noen har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg, eller andre i moderatorlaget til diskusjon.no, over personlig melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg