Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger desperat råd!

Maren95

Anbefalte innlegg

Riktignok så kan store doser med sovemedisiner være dødelig, men dosene er ikke store nok.

Jo. Nå baserer jeg meg på internett og felleskatalogen. 500 mg vallergan samtidig med 300 mg sarotex og 90 mg fluanxol er helt klart potensielt dødelig. Det er ingen grunn til å bagatellisere dette.

så jeg kan dø av det? det jeg trenger å vite

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okei for er meg. er jeg som har disse tablettene og har lyst til å dø. Vil bare vite om dette er en dødelig dose. om jeg kan ta de sammen med sprit, legge meg i senga og sovne?

Nå skal jeg ikke snakke deg bort fra selvmord, men problemet med tabletter er at de gir en aldeles forferdlig smertefull og langsom død. Du husker selv hun som fikk kramper av cipralex, ikke sant?

Et annet problem med tabletter at rimelig ofte så dør man ikke. Isteden våkner man opp igjen med hjerneskade.

Bruk et par dager på å google metoder så unngår du en smertefull død. For du vil vel ikke ha en smertefull død? Er ikke hele poenge å slippe smerten?

Lenke til kommentar

Riktignok så kan store doser med sovemedisiner være dødelig, men dosene er ikke store nok.

Jo. Nå baserer jeg meg på internett og felleskatalogen. 500 mg vallergan samtidig med 300 mg sarotex og 90 mg fluanxol er helt klart potensielt dødelig. Det er ingen grunn til å bagatellisere dette.

Du kan bli hjerneskadet, du kan dø på ett par dager og vri deg i smerte. Men hvis du ikke tar disse pillene så kan du oppsøke hjelp og få deg ett herlig liv! Jeg tipper at du er ca 19 år og dermed har du ett langt liv forran deg! :D

Lenke til kommentar

Hvis du har råflaks så dør du. Et mer sannsynlig alternativ er at du får forferdelige smerter, kramper og alt annet før du mister bevisstheten. Og så våkner du opp på sykehuset som en grønnsak med hjerneskade fordi medisinen har gjort at du ikke pustet skikkelig.
Lenke til kommentar

Det finnes ingen god måte å dø på. Det vet jeg for jeg brukte å sitte i timesvis hver dag i månedsvis å undersøke alle metodene for selvmord. Alle metodene er farlige, man har stor sjanse for å skade seg selv skikkelig uten å dø, eller å få en langsom og pinefull død.

Du kan alltid ta selvmord senere hvis du angrer på at du ikke gjorde det i dag.

Lenke til kommentar

okei for er meg. er jeg som har disse tablettene og har lyst til å dø. Vil bare vite om dette er en dødelig dose. om jeg kan ta de sammen med sprit, legge meg i senga og sovne?

Nå skal jeg ikke snakke deg bort fra selvmord, men problemet med tabletter er at de gir en aldeles forferdlig smertefull og langsom død. Du husker selv hun som fikk kramper av cipralex, ikke sant?

Et annet problem med tabletter at rimelig ofte så dør man ikke. Isteden våkner man opp igjen med hjerneskade.

Bruk et par dager på å google metoder så unngår du en smertefull død. For du vil vel ikke ha en smertefull død? Er ikke hele poenge å slippe smerten?

er det en stor sjanse for at jeg får hjerneskade?? eller er det en større sjanse for at jeg dør?

Lenke til kommentar

Hvis du har råflaks så dør du. Et mer sannsynlig alternativ er at du får forferdelige smerter, kramper og alt annet før du mister bevisstheten. Og så våkner du opp på sykehuset som en grønnsak med hjerneskade fordi medisinen har gjort at du ikke pustet skikkelig.

er det virkelig en sjanse for at jeg blir en grønnsak??:( vil dø og kommer til å ta de! kan jeg bare ta noen av dem og dø?

Lenke til kommentar

er det virkelig en sjanse for at jeg blir en grønnsak?? :( vil dø og kommer til å ta de! kan jeg bare ta noen av dem og dø?

Du vil enten lide en smertefull død på flere timer hvor du lider eller så vil du bli hjerneskadet! Sjansen for å dø er liten. Og dropp planene og løp rundt huset som en her nevnte at du skulle gjøre!

Lenke til kommentar

er det en stor sjanse for at jeg får hjerneskade?? eller er det en større sjanse for at jeg dør?

Det er dessverre ganske vanskelig å dø av tabletter. Selv i henrettelser i USA har de hatt problemer med at folk som skulle dødd raver rundt i 15 minutter. Og da har de spesielle medisiner som er laget for dette som de har satt med sprøyte. Sjansen for at du skader deg selv i forsøket er mye større enn at du dør.
Lenke til kommentar

vil dø og kommer til å ta de

Hvis du virkelig vil dø bør du gjøre det på en bedre måte, f.eks. en pistol mot det rette området av hodet. Tabletter er den dummeste selvmordsmåten.

Jeg innrømmer at livet kan være ille, men som sagt har jeg brukt månedsvis på å lete etter en bra selvmordsmetode og den finnes ikke.

Har du ingen å snakke med? Hva er det som plager deg mest? Hva må til for at du skal vente med å ta selvmord til i morgen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...